Neiti Näpsä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli, täällä voi keskustella yleisesti neiti Näpsästä. Voi kertoa pitääkö kyseisestä hahmosta, onko se kenties hyvin turha hahmo, esiintyykö neiti Näpsää liian harvoin vai liian usein, kunhan pysytään aiheessa.

Nippelitietona sanon vain, että neiti Näpsän etunimi on Sirkku, eli neiti Näpsän oikea nimi on Sirkku Näpsä.

Omasta mielestäni Sirkku Näpsä on kovin älykäs, ja avulias Roopelle ja muille apua tarvitseville. Näpsää kyllä näkee harvemmin kuin hovimestari Juusoa, mutta nyt ei puhuta Juusosta, vaan Sirkusta.

PS. Kertokaa, jos tälläinen topic on jo!

Kommentit (9)

Vierailija

Ei taida tällaista topicia olla. Itse en ihan kamalasti pidä neiti näpsästä mutta ei se täysin turha hahmo ole.

Vierailija

Neiti Näpsä on tehnyt paljon palkatonta työtä Roopen leivissä, mutta silti hän haluaa käydä töissä maailman rikkaimman ankan kanssa. Ei varmasti Roopekaan iloitsisi, jos neiti Näpsä vaihtaisi työpaikkaa. ;)

Vierailija

Onhan se ihan kiva hahmo, esiintyy silleen sopivasti, joissain mut aika harvoissa tarinoissa päähenkilönä.

Ei kuitenkaan mun lempparihahmo. ;)

Vierailija

Neiti Näpsä on ihan kiva hahmo, mutta ei mikään mun suosikki..

Minusta näitä sarjoja missä hän esiintyy on juuri sopivasti :)

Vierailija

Ei ainakaan minun tietäkseni tällaista topicia ole vielä ollut.

Neiti Näpsä ei minusta ole todellakaan turha hahmo. Kuka sitten olisi Roopella sihteerinä, jos Neiti Näpsää ei olisi? Mutta siitä huolimatta Neiti Näpsä ei silti kuulu suosikkihahmoihini, mutta on silti ihan hyvä hahmo. Neiti Näpsä esiintyy minusta ihan sopivasti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat