Varokaa heikkoja jäitä-mainos

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ei liity aku ankkaan, mutta kun pulinoissa on, niin aivan sama. :P

Niin. Pelkäsittekö pienenä kakkoselta tulevaa pikku kakkosen varokaa heikkoja jäitä-mainosta? Minä hyppäsin aina säkkituolistani, kun se tuli. Etenkin kohta, missä karhu mörisee vedessä. Hyrr. (6)

muoks: // Ja hyvällä tarkotuksellahan ne sen on tehny, mut silti, niin pelottavaa. Sit lopussa ku se karhu sanoo " Varokaa heikkoja jäitä... Grmph... "

Siinäki säpsähtää. Hui. :o

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Tämä olisi ehkä kuulunut johonkin Tv-topiciin, mutta pistänpä nyt silti viestiä.

Muistan tämän mainoksen jo 90-luvun lopulta, jolloin olin pieni, noin 3-5 vuotias. Pienenä tämä kyseinen tietoisku oli mielestäni jopa aika pelottava, mutta nykyään lähinnä melko huvittava.

Onhan tämän pelkääminen kieltämättä huvittavaa.

Vierailija

Juu, niin kuni Otto Ankka mainitsikin, pelotti tämä mainos monia lapsia oienenä, mukaanlukien minua. Se äänimaailma on jotenkin hyytävä ja nallen möreä ääni on kuin kauhuleffasta repäisty, ainakin melkein. Pienenä en uskaltanut katsoa sitä mainosta joka kerta. Hrr!

Vierailija

Jepjep. Nykyään se enemmänkin naurattaa, mutta silti 2-7 vuotiaasta asti mainos sai itkemään melkeinpä. Pelottavaa. :D

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Varokaa heikkoja jäitä-mainos

partajussi5 - 12.09.09 11:08 (ID 341325) Olihan se vähän pelottava.

En pelännyt yhtään edes pienenpänä.Katsoka pilamainos You Tubesta.

Vierailija

Hahhaa! Se oli hauska! Kyllähän siinä 3-4 vuoden ikäisenä se jännitti muttei pelottanut. Nykyään se vain naurattaa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat