Mitä hahmoa muistutat luonteeltasi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä ehkä hessua. Hulluankan mielestä taavia!

Sivut

Kommentit (57)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mä muistutan aika paljon Akua, olen aika äkkipikainen jos oikein kunnolla suutun. Ja on myös vähän samanlaista järkevyyttä kuin hänellä. Olen myös jossain määrin kovaonninen, kohtalaisesti kai.

Vierailija

Akua, koska olen äkkipikainen luonne ja olen hieman epäonninen. Toiseksi muistutan raha-asioiltani Roopea, olen hyvin säästäväinen ja harkitsen, miten käytän rahaa.

Vierailija

Taidan muistuttaa Minni Hiirtä kaikista eniten. Kultukin tulee auttamatta mieleen, mutta ehkei sittenkään. Saatan kyllä olla hyvin äkkipikainen, mutta taidan kallistua enemmän Minnin puolelle kuin Kultun. Iinestä muistutan ehkä pikkuisen, tosin en koskaan voisi tapailla kahta henkilöä, kuten tämä ankkaneiti tekee. Voisi minun puolestani tehdä jo päätöksensä (ja voisi valita Akun), koska Hannun kerskailut ärsyttää. Aku parka.

Vierailija

Minä lienen profiilikuvani mukaisesti joko Herra Näkymätön tai vaihtoehtoisesti Mustakaapu. Osaan nimittäin välillä olla aika juonikas ja selviän asioista puhumalla ja rangaistuksettakin aika usein.

Vierailija

Minä muistutan Iinestä, sillä olen aika äkkipikainen, mutta osaan myös hillitä itseni ja luonteeni muistuttaa muutenkin Iinestä. Meillähän oli ennen Iines niminen kissakin...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat