Huonoin biisi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä on huonoin biisi mielestäsi

musta bach aac

Kommentit (6)

Vierailija

Hehei, miksi ihmeessä näitä topicceja näin monta täytyy tehdä? Eikö yksikin riittäisi, ja vielä parempi olisi jos olisit kysynyt tuota asiaasi Wondy-tädin Musiikki-topicissa. Eikös tämänkin topicin idea sisälly musiikkiin?

En tosin ole sinnekkään huonointa biisiä pistänyt, joska minusta se on hankala määrittää, koska olen aika nirso musiikin suhteen. Huonoin biisi olisi minun tapauksessa kauhean pitkä lista...

Sami-96

Vierailija

Lainaus:
Huonoin biisi

Sami-96 - 12.09.09 01:35 (ID 341452) Hehei, miksi ihmeessä näitä topicceja näin monta täytyy tehdä? Eikö yksikin riittäisi, ja vielä parempi olisi jos olisit kysynyt tuota asiaasi Wondy-tädin Musiikki-topicissa. Eikös tämänkin topicin idea sisälly musiikkiin? En tosin ole sinnekkään huonointa biisiä pistänyt, joska minusta se on hankala määrittää, koska olen aika nirso musiikin suhteen. Huonoin biisi olisi minun tapauksessa kauhean pitkä lista... Sami-96
Tein vahinnos liikaa

Vierailija

Lainaus:
Huonoin biisi

Sami-96 - 12.09.09 01:35 (ID 341452) Hehei, miksi ihmeessä näitä topicceja näin monta täytyy tehdä? Eikö yksikin riittäisi, ja vielä parempi olisi jos olisit kysynyt tuota asiaasi Wondy-tädin Musiikki-topicissa. Eikös tämänkin topicin idea sisälly musiikkiin? En tosin ole sinnekkään huonointa biisiä pistänyt, joska minusta se on hankala määrittää, koska olen aika nirso musiikin suhteen. Huonoin biisi olisi minun tapauksessa kauhean pitkä lista... Sami-96
Tein vahinnos liikaa

Vierailija

Lainaus:
Huonoin biisi

Tein vahinnos liikaa

Vierailija

Ja tuotakin viestiä kolme (aiempi "kaksi" muokattu) kappaletta. Ettet juuri tekisi sitä, mistä off-topicissakin puhuin, siis että keinolla millä tahansa pitää saada nimensä AK-listaan. Siis kun kirjoitan viestin/uuden topicin sisällön, paina "lähetä viesti nappulaa kerran, ja nopeasti, äläkä pidä pohjassa. Silloin tulee vain yksi viesti.

Sami-96

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat