Anteeksipyyntö-topic

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

tyhjennetty. (Tiedät kyllä mitä tehdä! ; ) )

Sivut

Kommentit (123)

Vierailija

Ihanaa, kiitos kun teit tämän!!!

Pyydän anteeksi kun aiemmin tein turhia topiceja ja kirjotin "puhekielellä". Pyydän myös anteeksi jos olen jotakuta loukannut, vaikken kyllä tieten tahtoen.

Helpotti.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Anteeksipyyntö-topic

Ankkafani315 - 12.09.09 05:19 (ID 341636)

Ei ole totta - tämä topic vajosi näin pian. Nyt täytyy nostaa.

En osoita tätä vain sinulle, vaan sanon ihan yleisesti: rajoitelkaa topiccien nostelua. joskus on pakko nostaa vain muutamalla sanalla, mutta ei näin usein kuin näillä sivuilla on viime aikoina ollut tapana. Topicit laskevat ja nousevat, se on normaalia ja toivottavaa. Nostelua ei kannata missään nimessä tehdä esim. muutaman sivun vajoamisen jälkeen, vaan pidemmän ajan kuluttua runsaasti harkintaa käyttäen. Samalla olisi kiva saada ihan asiaa mukaan, topicciin liittyen siis.

Samalla voisin pahoitella minäkin, jos keksisin, mistä pyytää anteeksi: P En koe loukanneeni ketään, enkä ala muuten vaan leikkiä kynnysmattoa ellei sellaiseen ole oikeasti syytä. Hmm.. Voisin pahoitella anteeksi ajanpuutettani arkisin, teillä kaikillahan on aina kova ikävä, jos meikäläistä ei näy foorumilla>: D (Vakavuusaste on taas korkealla..)

//Typonen.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Heko heko, Wondy! :) Tuota että; "teillä kaikillahan on aina kova ikävä, jos meikäläistä ei näy foorumilla>:".

Enpä muista että minulla olisi nyt mitään anteeksi pyydettävää. Pyydän kyllä sitten anteeksi, jos ja kun on tarve.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Pyydän anteeksi jos olen loukannut jotakuta näillä sivuilla. En ole tietääkseni tai ainakaan tarkoituksella tehnyt sellaista joten toivottavasti henkilöt jotka tuntevat että olen heitä loukannut antavat minulle anteeksi.

Haluan vielä sanoa että minusta on hauskaa kun näillä nettisivuilla autetaan ja neuvotaan ja kerrotaan asioita jos kysyy jotain tai ei tiedä. Kiitos siitä. Ja kiitos tämän sivun tekijällem (en muista profiilisi nimeä) että keksit tehdä tämän anteeksi- pyyntö topicin!

Loistava keksintö

:D;):)

Vierailija

Kiitokset tämän aiheen tekijälle! Pahoittelen minäkin, jos olen joskus loukannut toisia käyttäjiä, siitä en tällä hetkellä ole yhtään varma. ;( En kuitenkaan halua tarkoittaa mitään pahalla, toivottavasti ymmärrätte. Kaikilla voi olla jokus masentavia päiviä, ja silloin voi ajattelematta sanoa jotakin tympeästi.

Kanerva

Vierailija

Olen viime aikoina ehkä jopa hiukan yli-innokkaasti pyrkinyt mukaan keskusteluihin ja pyydän vilpittömästi anteeksi niiltä henkilöiltä, jotka pitävät minua pelkkänä pyrkyrinä.

Pahoittelen lisäksi muutamia kertoja, jolloin olen ollut muutamien muiden käyttäjien kanssa samanaikaisesti kirjautuneena jolloin tietyt topicit ovat turhaan täyttyneet lyhyillä viesteillä.

Anteeksi.

Vierailija

Olen triplapostannut jonkun verran, joten pyydän anteeksi! Ja jos olen loukannut jotakuta, pyydän että hän antaa minulle anteeksi. Itse en ole kyllä huomannut että olisin loukannut ketään.

Vierailija

Voi voi :( En ole (onneksi) vielä pahoittanut kenenkään mieltä, mutta esitän jo näin valmiiksi anteeksipyyntöni kaikille tuleville Imperatorin vihaajille :$ Eli anteeksi vain kaikkia tulevia syntejäni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat