Joulu-Topic

Seuraa 
Liittynyt6.7.2009

Onhan tämä nyt vielä vähän aikainen mutta...Eli yleistä keskustelua joulusta, esimerkiksi mitä toivotte lahjaksi, aiotte antaa lahjaksi, lempi jouluruokanne ym.

Itse en ole vielä lahjaasiota sen enempää miettinyt, kunhan jotakin tullut lehdistä katseltua. Kohta kai pitäsi rueta säästämään että on millä ostaa joululahjoja.(=

Sivut

Kommentit (475)

Vierailija

Heh, tiedän jo nyt, mitä joululahjoiksi haluan:

-Taiteilijan maalausvärit sekä taulupohja. (No, miksikäs ei! :) Maalaaminen/piirtäminen on kyllä mun hommia!)

-Aku ankka-kirja. (Olenhan nyt sentään Aku-fani.)

-Jotain hyödyllistä. (Jolle sitten löytyisi käyttöä.)

Joo-o, kovin selkeää listaa en vielä näin alku-syksystä osaa kirjoittaa. Ehkä sitten jossain marraskuussa, kun olen aika varma, mitä haluan!

Vierailija

En tiedä mitä toivoisin. Saatan tietää sitten kun 10 vuotis synttärit nyt tulis kun ne on jo parinviikon päästä.

Vierailija

Odotan joulua mutta vielä enemmän odotan uuttavuotta että pääsee ampuu raketteja! Mä oon niin hulluna kaikkiin räjähteisiin että uusivuosi ei ois mitään jos ei ite sais ampuu raketteja! :)

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Lainaus:
Tom ankka: Odotan joulua mutta vielä enemmän odotan uuttavuotta että pääsee ampuu raketteja! Mä oon niin hulluna kaikkiin räjähteisiin että uusivuosi ei ois mitään jos ei ite sais ampuu raketteja! :)
Taitaa olla muuten ensi uusi vuosi viimeinen, jolloin saa ampua näitä pienempiä pommeja ja raketteja. Vuodenvaihteessa 2010-2011 ei sitten paljoa paukutella.

Lainaus iltalehden jutusta 8.3.09: "Kielto koskisi muun muassa pienten tähtirakettien, roomalaisten kynttilöiden ja Thunder Kingien myyntiä. Myös kaikki paukut, esimerkiksi papatit, kiellettäisiin."

Sitten topicin varsinainen aihe. Totta kai joulua odotetaan, mutta onhan siihen vielä aikaa. Palaan asiaan myöhemmin. ;)

Vierailija

Lainaus:
Re: Joulu-Topic

Hermanni 313 - 12.09.09 07:58 (ID 341806) Jouluna syön paljon suklaata!

Niin mäkin! Chocolate is the best!!!!

I love it! Tykkään kyl kaikista herkuista kuten karkki ja popparit! Ihan niin kuin ERÄS kaverini!

Joulukinkku menettelee! Riippuu kuinka paljon on käytetty kuorrutuksessa sinappia, koska INHOAN sinappia!

Kroisos -99
Seuraa 
Liittynyt6.7.2009

Ajattelin nostaa tämän jos jotakin sattuisi kiinostamaan. Nyt alan jo vähän tietää mitä haluan.

-Jääkiekkomaila, edellinen ehkä polviin asti. no ei ihan(=

-Jokin radioohjattava lennokki. Ei kuitenkaan mitään talon kokoista. Hermanni 313 lienee neuvoja tähän asiaan.

Nyt kuitenkin kaikille HYVÄ YÖTÄ!

Vierailija

En vielä tiedä mitä toivon joululahjaksi, mutta ainakin näitä:

- Piirustustarvikkeita

- Aku Ankka tuotteita

- Kirjan, johon voi suunitella malleille vaatteita. (ellen ole saanut sitä ennen joulua).

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Tämä kannattaa pitää lähellä ensimmäistä sivua, jotta joulun aikoihin ei tehdä monia uusia jouluaiheisia topiceja. Tiedän minä nyt jo sen verran, että tulen saamaan jouluna joitakin kirjoja. ;)

Kroisos -99
Seuraa 
Liittynyt6.7.2009

Lainaus:
Joulu-Topic

Touhula - 08.10.09 06:55 (ID 355156)

Tämä kannattaa pitää lähellä ensimmäistä sivua, jotta joulun aikoihin ei tehdä monia uusia jouluaiheisia topiceja. Tiedän minä nyt jo sen verran, että tulen saamaan jouluna joitakin kirjoja. ;)

Joo, aatelin tehä tällasen koska niin kuin sanoitkin joulun aikaan näitä topiceja tulee kuin sieniä sateella. Pitää sitte joskus aina nostaa.;) Ja edeleleen kaipaisin hermannin neuvoja jos hän sattuu tän huomaamaan. Vielä lahjoista sen verran että enköhän minäkin jotain kirjoja saa jouluna.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat