Kuka lukee ja käyttää sähköpostia?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tuntuu että kukaan ei mut mä käytän.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Minulla sähköposti on oikein ahkerassa käytössä kun on kirjeystäviä, vanhoja kavereita jotka on muuttaneet ympäri suomea, sukulaiset, ja kyllä sinne muutakin tulee. Mutta jos jotain vihaan niin ketjukirjeitä... Ne on vain turhaa roskapostia, ja Gmailin huono roskapostintunnistin ei edes tunnista niitä. Harmi kyllä. Niitä kun tulee joutuu ne poistettaviksi avaamatta.

Sami-96

Vierailija

Juu, minullakin on sähköposti, jonka käyn katsomassa suunnilleen joka päivä. Yleensä en kauheasti lähetteli mitään, mutta aina välillä sitäkin tarvitsee, kun vaikkapa rekisteröityy jonnekkin, tai tilaa uuden salasanan.

Sami, liityn kerhoon, vihaan ketjukirjeitä, ja poistan ne aina, en edes avaa.

Vierailija

mulla on msn hotmail ja siinähän näkyy jos on tullu uus viesti. käyn vaan sillon kun jos on uusi viesti, en liiemmin lähettele viestejä.

Vierailija

Minä käytän, varsinkin kun joihinkin kavereihin voi pitää kätevästi yhteyttä sillä tavalla. Puhumattakaan kaikille sivuille rekisteröitymisestä. Viime aikoina olen katsonut sitä erityisen usein (joka päivä), kun nyt kesäloman jälkeen odottelen viestejä kaverilta.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mä käytän aika usein, kun tulee sitä kautta kirjoitettua siskoille, serkulle, muille sukulaisille ja kaverille. Ja tulee sinne muutakin postia, jota on hyvä lukea. Suosittelen että ette avaisi roskaposteja vaan heittäisitte ne heti lukematta pois, jos ne ovat vähänkään epälyttäviä ettekä tiedä keneltä ne on. Niistä vaan saisi liian helposti viruksia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat