Ankkamainen visailu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen tässä jo monta kertaa yrittänyt nostaa vanhoja hyviä visailuja, mutta uudet topicit, jotka eivät nykyään enää näytä liittyvän pätkääkään Aku Ankkaan, valtaavat alaa.

Mihin on jänyt se alkuaikojen terhakas visailu, ja leikkimielinen kilpailu?

Anteeksi niille, jotka eivät pidä siitä, että tein uuden visan, mutta ajattelin, että aivan uusi visa, voisi piristää, ja saataisiin ennen niin aktiiviset visailuheput takaisin elävöittämään tätäkin aihealuetta.

Pikemmittä puheitta, ohjeet:

Visan kysymykset saava koskea niin Aku Ankka -piirtäjiä, kuin vaikkapa hahmoja. Kysymykset voivat olla myös hieman epäsuoremmin Disneyyn liittyviä, kunhan liikutaan järkevissä kysymyksissä.

A kysyy, B vastaa oikein ja A:N MUOKATTUA VIESTIINSÄ, ETTÄ B:N VASTAUS OLI OIKEIN, B laittaa uuden kysymyksen jne.

Yritän nyt aluksi itse päivitellä oikeinvastanneiden pisteitä, ja aina tietyn väliajoin katsotaan ,kenellä on eniten pisteitä, ja tämä voittaa esimerkiksi Lokakuun ankkatietäjä -tittelin.

Noniin, visaili alkakoon! Ensimmäinen kysymys tulee seuraavassa viestissä.

Ensimmäinen kilpa loppuu 16.10.2009 - Voittaja: akuankka fani97

Toinen kilpailu loppuu 23.10 - Voittaja: akuankka fani97

Kolmas kilpa loppuu 15.11! - Voittajat: Akuhullu97 ja akuankka fani97

SÄÄNTÖMUUTOS: Enää ei lasketa pisteitä, vaan visailu jatkuu A kysyy vastattuaan oikein, ja B vastaa oikein ja sanoo seuraavan kysymyksen! Näin siis jatketaan:D

Sivut

Kommentit (204)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen välttänyt kaikenlaisiin visailuihihn vastaamista, sillä ne ovat usein aika turhia... Tämä on kuitenkin näitä aitoja tälle foorumille sopivia visailuita, joihin kyllä voi vastata, ainakin välillä.

Mustakaapuhan sen taskarin kannessa koreilee...

Seuraava kysymys: Kaikki tietävät Carl Barksin, mutta missäpä kaupungissa Barks on syntynyt?

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

En muista tarinaa, mutta muistan että ko. tarina oli muutama viikko sitten ilmestyneessä lehdessä.

Next:Mikä oli viime numerossa ollut "viikon

puhekupla"?

Hienoa, että näitä visailuita on taas!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tuohon Hermannin kysymykseen vastaus on "Siinäkin on kaksi liikaa! Hah hah!".

Seuraava, hieman ehkä hankalampi kysymys: Kenen piirtämässä, ja minkä nimisessä tarinassa, minä vuonna Mustakaapu ensiesiintyi? Tuossa on tavallaan kolme kohtaa, mahdollisimman monta niistä vaan oikein. : )

//Itse pitäisin siitä, ettei vastauksia katsottaisi mistään. Siitä menee vähän maku kun kaiken tietää sitten niin helposti. Tämä on kysymyskilpailu, eikä tiedonhakutehtävä.

-Akuhullu

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pennosen "pakollinen ruokavalio" hävittyään Roopelle, on hänen oma knallihattunsa. Vince, William van Hornin, Unkka T. Kumiankan luojan mukaan ainakin, Unkka on Roope Ankan velipuoli, eikä serkku.

Seuraava kysymys: Kuka on piirtänyt Aku Ankka-sarjan nimeltä Kalin kynsi?

// Scarpa oikein.

-Akuhullu

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat