Rakentavaa keskustelua epäkohdista sun muusta.

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Täällä voi kertoa kaikkea mikä yleensä maailmassa on omasta mielestä huonosti ja, miten asioita voisi parantaa.

Minä aloitan. Eniten minua ärsyttää se että ihmiset ovat kauhean huolimattomia, ja jos jossain on kirjoitettu joitain sääntöjä niin silloin niitä ainakin rikotaan.:@

Kommentit (6)

Vierailija

Eniten minua ärsyttää se, että ihmiset ovat välinpitämättömiä ja minua ärsyttää myös tämä kauhea tyhmyys ja luonnon raiskaaminen.

Vierailija

Lainaus:
Re: Rakentavaa keskustelua epäkohdista sun muusta.

Rankku08 - 13.09.09 03:08 (ID 342250)

Eniten maailmassa minua ärsyttää nykymusiikki!!!!

Mihin musiikki on menossa? Minäpä kerron! Se on menossa päin #@+!%* !!!

Tuo on muuten enemmän totta kuin Juicen ja Juha Vainion sanoitukset yhteensä.

Kun nykynuoret pääsevät päättämään meille euroviisuedustajia, niin Eurooppaan lähetetään pelkkiä hevipellejä. Hyvähän siinä on sitten perustaa kaiken maailman komissioita Suomikuvan pönkittämiseksi.

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Niin, on todella kamalaa että ihmiset pilaavat luontoa kokoajan, sillä luin juuri jostain siitä Tyynellämerellä sijaitsevasta jätelautasta, siinä oli juttua siitä kun eläimet syövät vaikka jotain kasveja merestä, niin niihin on imeytynyt muovihitusia, ja sitten eläimet saavat niistä jonkin myrkytyksen.

Ja samoin ilmaston lämpenemisen estäminen pitäisi aloittaa kehitysmaista joissa kaikki kalusto ja tehtaat ovat vanhanaikaisia, ja saastuttavat paljon, toki on hyvä että Suomikin on mukana mutta suomenkokoisen maan päästöt eivät vaikuta juuri mihinkään lyhyellä aikavälillä.

Kun sitten taas esim, Kiina ja Intia voisi aloittaa jonkun ilmastonsuojelemiskampanjan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat