Mitä syöt aamiaiseksi?

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Minä syön ruisleivän ja juon kupin kahvia;)

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Tänään taisin syödä ruisleivän (päällä margariinia, juustoa, kinkkua ja kurkkua) ja lasillisen vettä. Viime aikoina olen yleensä juonut lasillisen itsetehtyä omenamehua, mutta nyt ei ole jaksettu tehdä

Minulla muuten tulee maha kipeäksi, jos juon aamulla maitoa

Vierailija

Vaihtelee. Jos on suklaamuroja, otan tietenkin niitä... ehheh. :$ Muuten otan leipää, jogurttia tai jotain hyvää hedelmää, esim. vaikka mandariinia. Ainiin, ja juon yleensä maitoa, vettä, mehua... en ikinä limua. ;D

Vierailija

Tänä aamuna söin sen tavallisen aamupalan eli lautasellisen suolatonta kaurapuuroa, jugurtin ja lasillisen appelssiinimehua. Joskus saatan ottaa omenankin jos olen yksin kotona ja on nälkä jo silloin kun on noin puolituntia kouluun lähtöön aikaa ja jos äitin täytyy mennä aikaisin töihin niin silloin syön sämpylän jonka päällä on ohuelti oivariiniä ja kinkkua ja jos huvittaa siivuttaa kurkkua niin sitten sitäkin. Joskus juon omenamehua jos sitä sattuu löytymään jääkaapista. Mökillä syön aamulla ruisleivän.

Ps.Hyvä topic.

Vierailija

Leivän, jonkun jogurtin tai jakki makupalan ym. ja mehua. Joskus vielä ehkä omena tai banaani lisäksi, jos on aikaa. Jos taas ei ole, niin pelkän leivän.

Vierailija

Tavallisesti syön aamupalaksi paahtoleipää meetvurstilla tai lauantaimakkaralla ja välillä myös ruisleipää. Juomana on yleisesti tullut hörpittyä kaakaota tai vettä. Nykyään syön myös muroja, Corn flakesit on parhaita. Joskus harvoin saatan syödä lautasellisen puuroa, jos jaksan keittää. Arkiaamuisin ei oikein muutenkaan jaksa tehdä mitään, kun aina väsyttää. Onneksi puuro-ongelmaan on ratkaisu, sillä meillä on jotain pikapuuropusseja, joissa voi mikrossa keittää veden ja sitten heittää ne hiutaleiden päälle. Pääosin aamupalani on aika perinteinen suomalainen aamupala. Ja kuitenkin aina syön jotain, vaikkei tekisi mielikään, jotta saan edes vähän energiaa jaksamiseen koulussa. Ja eikös aamiainen ole päivän tärkein ateria?

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Lainaus:
Re: Re: Mitä syöt aamiaiseksi?

riikka99 - 14.09.09 02:56 (ID 342686) Tänä aamuna söin sen tavallisen aamupalan eli lautasellisen suolatonta kaurapuuroa, jugurtin ja lasillisen appelssiinimehua. Joskus saatan ottaa omenankin jos olen yksin kotona ja on nälkä jo silloin kun on noin puolituntia kouluun lähtöön aikaa ja jos äitin täytyy mennä aikaisin töihin niin silloin syön sämpylän jonka päällä on ohuelti oivariiniä ja kinkkua ja jos huvittaa siivuttaa kurkkua niin sitten sitäkin. Joskus juon omenamehua jos sitä sattuu löytymään jääkaapista. Mökillä syön aamulla ruisleivän. Ps.Hyvä topic.

Kiitos!

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Yleensä mä syön joko voileipää tai mysliä, tai sitten molempia. Mä en ole puuroihmisiä, se ei oikein maistu mulle - joskus harvoin kyllä. Mysli on hyvää koska siitä saa kuituja, siksi se laittaa vatsan toimimaan kunnolla. Ja se on myös sillon hyvää jos siinä on vähän hedelmän palasia.

Joskus saattaa joku kanamunakin kelvata, mutta ei se silti mun vakioihin kuulu. yleensä mä juon mehua ja joskus teetä. Teestä mä en jaksa tykätä kun se on aina niin kuumaa. :s

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aktivia. :D Musta se on pelkkää höpöhöpöä (ei pahalla). Mä luotan enemmin perinteisiin keinoihin esim. just mysliin ja kuitupitoisiin leipiin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat