Mistä Roope sai ekan lantin?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä en tiiä mistä roope sai ekan lantin. Joten aloitin tämän viestiketjun, että saisin tietää.

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Tästä ei pitäisi tehdä omaa topiccia. Sen voisi laittaa vaikka off-topicciin! Siitä miten Roope sai ensilanttinsa on monta versiota, mutta itse pidän eniten Rosan versiosta, eli juuri kuten Vince täällä aiemmin sanoi.

Vierailija

Jep jep... Roopehan sai jo äsken mainitulla tavalla eli niin, että hän kiillotti erään miehen kengät. Mies antoi palkaksi ulkomaalaisen kolikon, mutta myöhemmin kun Roope muutti, niin lantsita tuli arvokas. (Näin ainakin minä tiedän.)

Mutta nyt kun tiedät tämän, niin tämä keskustelu voidaan haudtata :D:D ;)

Vierailija

Eiks se löytäny sen jostain puistosta puun vierestä ja siin oli kans neliapila? Vai oliks se vaan jonkun akkarin kansikuva?

Hih! Miten se muuten oli?

Vierailija

Lainaus:
Mistä Roope sai ekan lantin?

Vince - 14.09.09 06:54 (ID 342926) Mun mielestä hän sai sen pienenä kengänkiillottajana palkaksi.
Olen samaa mieltä

Vierailija

Hänen isä Fergus McAnkka antoi Roopelle kengänkiillotus telineen lahjaksi koska Roope lähti Amerikkaan etsimään onneaan.Hän sai Ruupertilta sen palkaksi koska hän oli paiskinut työtä tapansa mukaan sarjassa Klaanin viimeinen.Oheinen sarja löytyy Roope Ankan elämä ja teot ykkösestä.

Vierailija

Monia versioita...

Se mitä luulen todeksi on se että Roope sai lanttinsa kengänkiillottajana Glaskow´sa. Se on varmaan myös kaikkein tunnetuin versio....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat