SURKEIMMAT Ankkatekijät Top 10

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ny pitäis valita huonoimmat...

1.William Van Horn

2.Noel Van Horn

3.Marco Rota

4.Luciano Gatto

5.Paul Murry

6.Giuseppe Perego

7.Freddy Milton

8.Guido Scala

9.Roberto Marini

10.Varelio Held

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Van Hornit, Marco Rota on 10 parhaan nyky-ankkatekijän joukossa (eikö noel piirrä mikkiä?) Eikä myöskään milton tai murry ole huonoja.

Eikös legendaarista taskarien esinäytöspiirtäjä Giuseppe Peregoa yleisesti pidetä huonoimpana ankkapiirtäjänä?

Vierailija

Surkeita ankkapiirtäjiä ei ole olemassakaan.

Kaikki omaavat oman tyylinsä, joita kyllä usein arvostellaan. Mutta ketään ei saisi pilkata.

Piirtäisitkö itse paremmin?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: SURKEIMMAT Ankkatekijät Top 10

Mr Roope Ankka - 18.09.09 03:15 (ID 344579)

Kaikki omaavat oman tyylinsä, joita kyllä usein arvostellaan. Mutta ketään ei saisi pilkata.

/p>

Samaa mieltä olen minäkin.

Vierailija

En kyllä muista paljoakaan aku ankan huonoista piirtäjistä, mutta tässä on kaksi. :\

1#Bérnado

2#William Van Horn

Vierailija

Lainaus:
Re: SURKEIMMAT Ankkatekijät Top 10

Akuchan - 20.09.09 01:59 (ID 346025) makuasiosta ei voi kiistellä

Asia on niinkin.

Vierailija

Sehän on jokaisen makuasia, mistä tykkää ja mistä ei. Oma kantani kuitenkin on, että ketään ei voi haukkua "surkeaksi", vaan jokaisella on oma tyyli. Onhan se sitten jokaisen oma asia, pitääkö mistä piirtäjistä. Minä ainakin arvostan kaikkia, sillä itse en osaa piirtää edes tikku-ukkoa kunnolla.

Vierailija

Van Horneista en oikein pidä,mutta niilläkin herroilla on taatusti joku osaalue jonka he taitavat hyvin,mutta tuo on vaan minun mielipide.

Hups! Taas tuli töpeksittyä.....:[

Vierailija

Lainaus:
Re: SURKEIMMAT Ankkatekijät Top 10

Akuchan - 20.09.09 01:59 (ID 346025)

makuasiosta ei voi kiistellä

Kyllä makuasioista voi kiistellä! Sehän tekee elämästä mielenkiintoista. Ei mistään asiasta voi sanoa absoluuttisen oikeaa näkökantaa, vaan kaikki mielipiteet ovat jokaisen omia. Niistä voi olla eri mieltä kunhan muistaa käytöstavat. :D

William Van Horn tekee mielestäni arvostettavan valtavirrasta poikkeavaa, hyvää Aku Ankka -taidetta. Van Hornin pirrokset luovat tarinaan utuisen ja hillityn tunnelman, vaikka hän käyttääkin melko lennokkaita kuvia. Tämä saa aikaan onnistunutta jännitettä kertomukseen. Van Horn muuttelee tarinan sävyä taidokkaasti jopa surrealistisesta aina farssiin. Omaperäiset käsikirjoitukset ja rohkeat rajaukset, ennen kaikkea upeat kasvokuvat, tekevät jokaisesta Van Hornin sarjasta oman taideteoksensa.

Että näin hehkutin tänään. Ihan hyvä ankkatekijä se on. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat