Miksi ihmeessä kaikki pitäisi kirjoittaa...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

...off-topiciin???

Sielä ei saa vastausta!!!

Kuka ottaa osaa???

Off-topici on hyvä keskustelupaikka, mutta en jaksa etsiä vastauksia kysymyksiin tuhansien viestien joukosta.

Kommentit (14)

Vierailija

Niin, olen itsekin kirjoittanut pari aivan omaa keskustelua, kun off- topicissa kysymys ei olisi saanut tarpeeksi huomiota.

Vierailija

Koska ettei foorumi täyttyisi tuommosia topiceja.. Olen itsetekin tehnyt yhden topicin, koska off-topicissa ei vastata.. Mutta kyllä kannattaa odottaa, että joku vastaa. Mikäli ei vastaa, kukaan ei varmaa sitten tiedä.

Vierailija

Jep. Minäkin tein SM-Liiga, NHL yms.- topicin koska urheilu-topicissa sama aihe ei pysy pinnalla kauan joten teen sille mieluummin oman topicin. MUTTA minulla menee hermot kun kaikki valittavat että tämän olisi voinut laittaa sinne ta tuonna ja tämän taas sinnee... jäkä jäkä JÄKÄ!

ja Donald-91 huomautti tuossa samaisessa topicissa jonk tein että JOS kaikille aiheille tehtäisiin oma topic MUTTA KUN EI TEHDÄ koska esin joku sulkapallo? Kuka sitä seuraa? Vain suosituimmista urheilu ym. lajeista olen nähty tekevän oma topic. ELI URHEILU TOPICISSA SAMA AIHE EI PYSY KAUAN PINNALLA!!!

// MUTTA TÄMÄ KOMMENTTI EI TARKOITA SITÄ ETTÄ KAIKILLE >PITÄSI< TEHDÄ OMA TOPIC!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Miksi ihmeessä kaikki pitäisi kirjoittaa...

range osku - 30.10.09 02:36 (ID 372025)

// MUTTA TÄMÄ KOMMENTTI EI TARKOITA SITÄ ETTÄ KAIKILLE >PITÄSI< TEHDÄ OMA TOPIC!

Jep olen samaa mieltä, ettei joka pikkujutulle tarvitse tehdä omaa toppaa, mutta olen myös sillä kannalla, että joskus off-topicissa ei tosiaankaan saa vastausta.

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Esimerkki:

Lainaus:
hei mite noi hymiöt tehää voiskss joku kertoo mä on uus ei tiiä

Sori mutten heti tuollaiseen vastaisi.

Sen sijaan:

Lainaus:
Anteeksi, mutta voisiko joku selventää miten tämän sivuston hymiöt tehdään? Jos sinne on joku ohje, linkittäkää toki!

~ErkkiEsim.

Kannattaa tehdä viestistä pidempi ja selvempi, sekä kannattaa esittää kysymys niin ettei siihen jää 'kolmea pientä porsaanreikää', sillä muuten siitä tulee hankalinta vuorokeskustelua miesmuistiin.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
range osku:

Jep. Minäkin tein SM-Liiga, NHL yms.- topicin koska urheilu-topicissa sama aihe ei pysy pinnalla kauan joten teen sille mieluummin oman topicin.

No tuossa onkin ihan liikaa yhdeksi niputettavia aiheita silputtu omiksi topiceikseen. Jos urheilutoppa ei riitä, edes "Jääkiekko" olisi ollut parempi. Siellä voisi keskustella MM-kisoista, eri maiden liigoista, lätkästä harrastuksena.. Nämä ovat kuitenkin AKU ANKAN sivut, jos haluaa puida tarkemmin jotain Tunisian liigaa, kannattaa etsiä toinen foorumi.

Lainaus:
range osku:

MUTTA minulla menee hermot kun kaikki valittavat että tämän olisi voinut laittaa sinne ta tuonna ja tämän taas sinnee... jäkä jäkä JÄKÄ!

...ja kukahan silloin on väärässä? Jos yksi on yhtä mieltä ja kaikki muut toista, on todennäköisempää, että se yksittäinen on nyt ymmärtänyt jotain väärin.

Lainaus:
range osku:

ELI URHEILU TOPICISSA SAMA AIHE EI PYSY KAUAN PINNALLA!!!

Otetaas yksi perusasia esille: _minkään_ ei ole tarkoitus pysyä kauaa pinnalla. Hyvät ja asialliset topat pysyttelevät luonnostaan korkeammalla, joskus jokunen saattaa pudota hieman alemmas, mutta huonot väistämättä tippuvat pohjalle.

Vierailija

Ei off-topicissa saa aina vastausta kysymykseen, mutta pikkuasioista esim. "Onko Madonna parempi kuin Anna Abreu?" ei kannata luoda omaa topicia. Sellaiset topicit eivät pysy pinnalla.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Kaisakoo:

Ei off-topicissa saa aina vastausta kysymykseen, mutta pikkuasioista esim. "Onko Madonna parempi kuin Anna Abreu?" ei kannata luoda omaa topicia. Sellaiset topicit eivät pysy pinnalla.

..ja tuo kuuluisi Musiikki-topicciin. Ensisijaisesti tulee miettiä, sopiiko aihe/kysymys jo olemassa olevaan aihetopicciin. Toiseksi sitä, kannattaako siitä tehdä omaa topicciaan vai pitäisikö homma heittää Offiin.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Roope Ankka12: Voisihan sitä perustaa vaikka tärkeiden asioiden topicin tai vaikka kysymys-topicin :0

Tärkeiden asioiden topicissa ei ole järkeä, nimittäin tärkeistä asioista on jo todennäköisesti olemassa topicit, joihin voi kirjoittaa. Nettisivuun liittyvile kysymyksille on olemassa topic, ja tiettyyn aihepiiriin liittyvät kysymykset voi esittää niille sopivissa topiceissa. Esim. "Kumpi voitti eilisen lätkämatsin!:O" -> Urheilu-topic, "Onkos Madonna vielä kiertueella? -> Musiikki-topic, "Onko kukaan nähnyt sitäjasitä uutta leffaa?" -> Elokuvat-topic, "Hehheh aattelin vaan että onko kellään muulla haarukkariippuvuutta?: D" -> Off-Topic.

Usein kysyttävät kysymykset:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/11305/usein_kysytt...

Vierailija

Lainaus:
Re: Miksi ihmeessä kaikki pitäisi kirjoittaa...

_wonderlust_ - 30.10.09 07:42 (ID 372502)
Lainaus:
Kaisakoo: Ei off-topicissa saa aina vastausta kysymykseen, mutta pikkuasioista esim. "Onko Madonna parempi kuin Anna Abreu?" ei kannata luoda omaa topicia. Sellaiset topicit eivät pysy pinnalla.
..ja tuo kuuluisi Musiikki-topicciin. Ensisijaisesti tulee miettiä, sopiiko aihe/kysymys jo olemassa olevaan aihetopicciin. Toiseksi sitä, kannattaako siitä tehdä omaa topicciaan vai pitäisikö homma heittää Offiin.

Heh, tuo ei tullut mieleeni!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat