Kummaliset pelot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä outoa sinä pelkäät\olet peläänyt.Minä pelkään koiria(noloapa hyvinkin)...kun kerran yksi minut kaatoi.En tiedä onko täälläistä topicia vielä ennestään.

t.Silakka313

Sivut

Kommentit (48)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mullakin on ehkä koirakammo, olo tuntuu niiden lähellä epämukavalta. Sit mä pelkään hiukan pimeetäkin, siksi en tykkää olla pimeällä ulkona. Enkä oikein uskalla olla korkeissa paikoissa, ainakaan 7 kerroksisen kerrostalon katolla.

Vierailija

Minulla on korkean paikan kammo. Koulun paloharjoituksissa en uskaltanut mennä palotikkaita alas joten se on minulla aika paha.

Minulla on ampiaisfobia ja tavallisempi hämppispelko.

Vierailija

En kyllä varsinaisesti pelkää mitään. Tai no, kyllähän jokainen pelkää jotain, se on selvää, mutta en itse vain muista.

Ainakin lapsuuden peloista, Muumien Möröstä ja Varokaa Heikkoa Jäätä- nallesta, on tullut sellaisia tabuja, joita en kovin lämmöllä muistele.

Vierailija

Lainaus:
Kummaliset pelot

fuge - 23.09.09 05:20 (ID 347785) Eipä ole.

Onnekas olet, jos et mitään pelkää.

Minulla on monta fobiaa. Kai sen takia olenkin niin ylivarovainen.

Fobia yksi on ahtaanpaikankammo. Se on inhottava.

Fobia kaksi on pimeänpelko. Yäk, inhoan kulkea illalla pimeällä ulkona...

Fobia kolme on hämähäkkikammo. Kaikkein pienimmätkin sitikat saavat minut kirkumaan.

Fobia neljä on korkean paikan kammo, jos katson laivan kannelta alas veteen, minut valtaa ahdistus. En vain tiedä mistä se johtuu.

Fobia viisi on kivunpelko. Se onkin kaikista kummallisin. Jos tiedän että joku sattuu tai voi sattua edes vähän, niin kartan sitä vaistomaisesti.

Vierailija

Lainaus:
Re: Kummaliset pelot

Budjettivaje - 15.09.09 06:20 (ID 343426)

Muumien Möröstä on tullut sellainen tabu, jota en kovin lämmöllä muistele.

Juu mäki pelkäsin sitä mörköä vähän... Sen lisäksi, tää saattaa kuulostaa hiukan oudolta, mutta kun olin Alpeilla, niin aina kun menin jonnekin tosi korkealle, mä pelkäsin että mun pää räjähtäisi (johtuen paineenmuutoksista), mutta ei se kyllä räjähtänyt...;)

Vierailija

No minulla ei nyt niin tiettyä kammoa ole. Muutama vuosi sitten vielä pelkäsin korkeita paikkoja, mutta kiivettyäni mummulan korkean navetan katolle se häipyi kuin taikaiskusta.;o Nykyään kiipeilen huviksenikin.(;

Ai niin.. Unohdin kokonaan, että minulla on lievä ahtaan paikan kammo. Asuntoautossa viime viime kesänä oli hieman "ahdasta".. Mutta totuin kyseiseen autoon 10 päivää kestävän Norjan-reissun aikana.(; Sama on jos puen päälleni jonkun paidan (esim. vaatekaupassa) jossa en pääse kunnolla liikuttamaan käsiäni, eli toisin sanoen liian pieni paita, tulee minulle lievä paniikki. ;o

Mutta pelkojen kanssa on hyvä oppia elämään.(:

Pimeää en muuten enää pelkää, se tuntuu oikeastaan aika kiehtovalta.. Varsinkin mummulassa on kiva tutkia autiotaloja pimeän aikaan.: DD

Hmm.. Olenkohan nyt ihan terve ? : D

Henna(:

Vierailija

Tämä ei nyt varsinaisesti ole pelko, mutta aina pimeässä muistuu mieleeni Child's Play elokuvien Chucky-nukke ja kuinka se pomppasi esiin milloin mistäkin ja tappoi lievästi sanottuna brutaalilla tavalla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat