Vanhin käyttäjä??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen todella pahoillani jos tämmönen keskustelu on. Elikkä tässä keskustelussa etsitään vanhinta käyttäjää (joka vielä kirjottelee täällä) eli liittymispäivän perusteella etsitään vanhin käyttäjä siis kuka on ollut kauiten täällä. itse liityin 9.6.2008. Kirjoitatte siis liittymis päivän.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Nyt taidetaan etsiskellä kauimmin rekisteröityneenä ollutta yhä aktiivista käyttäjää.

Itse en sitä ainakaan ole. 31.8.09 liityin.

Vierailija

Lainaus:
Vanhin käyttäjä??

Shinon - 15.09.09 07:19 (ID 343487) Eikös, vanhin ole Vince? Vince on 24vee. :]

Tässä keskustelussa on tarkoitus etsiä sitä käyttäjää, joka on ollut liittynyt sivuille mahdollisimman kauan sitten. Minä se en tosiaankaan ole! =))

Vierailija

Nööyp. Eikös Sami kirjautunut vasta toukokuussa, mutta Kahvi-holistista en tiedä.

Itse ainakin kirjauduin 10.3.08, eli heti ensimmäisenä päivänä, ja muistaakseni muita, jotka teki saman homman oli ainakin Kirja ja Ankka313 (Tai joku semmonen, muisti ei pelitä... :D)

Mutta siis itse kuulun ainakin niihin ''vanhimpiin'' .........;)

Vierailija

No minä liityin tänne sivustolle silloin kun nämä tulivat. Mutta keskusteluihin aloin kirjoittaa paljon myöhemmin. Mutta siis heti kun nämä sivut tulivat, eli voin olla vanhin :D:D

Vierailija

Anteeksi tuplapostitus, mutta haluaisin kysyä, että näettekö te tuota minun rekistöröitymispäivää? Minä nään muiden mutten omaa. Joten onko se vain niin, että ei näe omaa rekisteröitymispäivää?

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vanhin käyttäjä??

samppa - 15.09.09 08:02 (ID 343528)

Anteeksi tuplapostitus

Muokkaa seuraavalla kerralla edellistä viestiä, jos haluat lisätä jotain muuta.

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vanhin käyttäjä??

samppa - 15.09.09 08:02 (ID 343528)

haluaisin kysyä, että näettekö te tuota minun rekistöröitymispäivää? Minä nään muiden mutten omaa. Joten onko se vain niin, että ei näe omaa rekisteröitymispäivää?

Heti alussa (peräti ensimmäisenä päivänä?) rekkautuneilla, kuten mulla ja sulla, ei näy rekisteröitymispäivää. Syytä tähän en tosiaankaan tiedä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat