Ootko pääsyt viikon eniten vastaneiden listalle

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse pääsin sinne juuri:]

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

En ole , enkä haluaisikaan. Viestimäärällä ei ole mitään väliä , vaan viestien sisällöllä. Esimerkkinä Shinon. Tämä kirjoittaja kirjoittelee arviolta 60-100 viestiä päivässä , ja virkkeitä on keskimäärin kaksi. Asiasisältö on mitätön. Vaikka hän onkin yksi aktiivisimmista , ei parin virkkeen kijroituksissa ole mitään järkeä. Oikeastaan ylläpito saisi poistaa tämä listan sillä _eräitä_ tämä vain houkuttelee kirjoittamaan lyhkäisiä , asiattomia , ja typeriä viestejä kuten "huh , menen syömään. illalla luen kokeisiin".

Tarkoituksena tällä viestilläni on vain valistaa teitä , ihmiset! Perustelemaan viestiejä , ja olemaan kirjoittamatta turhia , sekä lyhyitä viestejä ja samalla kasvattamaan vain viestimäärää. Määrällä ei ole väliä!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Ootko pääsyt viikon eniten vastaneiden listalle

$MCD - 16.09.09 03:36 (ID 343658) En ole , enkä haluaisikaan. Viestimäärällä ei ole mitään väliä , vaan viestien sisällöllä. Esimerkkinä Shinon. Tämä kirjoittaja kirjoittelee arviolta 60-100 viestiä päivässä , ja virkkeitä on keskimäärin kaksi. Asiasisältö on mitätön. Vaikka hän onkin yksi aktiivisimmista , ei parin virkkeen kijroituksissa ole mitään järkeä. Oikeastaan ylläpito saisi poistaa tämä listan sillä _eräitä_ tämä vain houkuttelee kirjoittamaan lyhkäisiä , asiattomia , ja typeriä viestejä kuten "huh , menen syömään. illalla luen kokeisiin". Tarkoituksena tällä viestilläni on vain valistaa teitä , ihmiset! Perustelemaan viestiejä , ja olemaan kirjoittamatta turhia , sekä lyhyitä viestejä ja samalla kasvattamaan vain viestimäärää. Määrällä ei ole väliä!

Oikeassa olet, $MCD.

Vierailija

En ole, koska kun nämä sivut olivat uudistustyössä, niin pidin akia pitkän tauon! Mutta nyt voisin taas tehdä "come backin". :D

Mutta kyllä vosin päästä, nimittäin olen kirjoittanut samanlaisia määriä ehkäpä alle viikossa :D

Joten katsotaan mitä tulemaan pitää... =)

Vierailija

En ole,enkä haluakaan koska en ole mikää maratooni kirjoittelia.Yksinkertaisesti olen laiska!Tiedän sen mutta asialle ei tapahtudu nyt mitään vielä!

Vierailija

Pääsin sinne vähän aikaa sitten, mutta en ole sitten vähään aikaan päässyt enkä järimmin haluaisikaan.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Ootko pääsyt viikon eniten vastaneiden listalle

$MCD - 16.09.09 03:36 (ID 343658) En ole , enkä haluaisikaan. Viestimäärällä ei ole mitään väliä , vaan viestien sisällöllä. Esimerkkinä Shinon. Tämä kirjoittaja kirjoittelee arviolta 60-100 viestiä päivässä , ja virkkeitä on keskimäärin kaksi. Asiasisältö on mitätön. Vaikka hän onkin yksi aktiivisimmista , ei parin virkkeen kijroituksissa ole mitään järkeä. Oikeastaan ylläpito saisi poistaa tämä listan sillä _eräitä_ tämä vain houkuttelee kirjoittamaan lyhkäisiä , asiattomia , ja typeriä viestejä kuten "huh , menen syömään. illalla luen kokeisiin". Tarkoituksena tällä viestilläni on vain valistaa teitä , ihmiset! Perustelemaan viestiejä , ja olemaan kirjoittamatta turhia , sekä lyhyitä viestejä ja samalla kasvattamaan vain viestimäärää. Määrällä ei ole väliä!

Tiedän että, kirjoitan paljon viestejä. Mutta, en kirjoita niitä vain siksi että olisin siellä listalla. Mutta, sanon että se lista on kanssa todella turha.

Vierailija

Viikon parhaisiin pääsin muutaman kerran.

Yhdyn muihin. Ei viestimäärä ole se tärkein, vaan laatu. Jos kirjoitat tuhat "moi" viestiä niin todennäköisesti sinut potkaistaan ulos.

Ja vielä, minusta ei ole reilua haukkua Shinonia, vaikka hän tekisi mitä. Yleinen viisaus kuuluu: jos et keksi toisesta mitään mukavaa sanottavaa, niin pidä suusi kiinni. :)

Vierailija

Olen ollut parhaillaan muistaakseni neljäntenä. Mutta en minä sinne hakeutumalla hakeudu. Tietenkin se on jossain määrin mieltä lämmittävää nähdä nimimerkkinsä jossain.

Vierailija

en enkä kyl haluaisikaan.mä ehkä joskus kirjoitan hieman lyhyitä viestejä,mut en mä sen takii et mä pääsen johonki listalle!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat