Eka lukemasi sarja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ensimmäiset isi tietenkin luki mulle, mut eka itse lukemani sarja taisi olla Musta Ritari Slurppaa jälleen

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Mä en sillon vielä osannut lukea kun jo kovasti selailin lehtiä, mut muistan et se olis ollu joku hiihtoon liittyvä juttu...

Varsinainen lukemani sarja on hukkunut unholaan.

Vierailija

pienenä olin vielä innostuneenpi akusta kuin nyt, ja äiti luki mulle joka päivä akua. mutta en todellakaan muista ensimmäistä lukemaani sarjaa joten en voi sanoa mitään.

Vierailija

Lainaus:
Ensimmäinen lukemani taskukirja on "Isojalan jäljillä", se oli minusta silloin melko huono kirja.

Sulla on sit huono maku.

//Lainaus korjattu toimivaksi. Täällä se on [i*] eikä [quote]

~Hidis

Vierailija

En todellakaan muista mikä on ensimmäinen itse lukemani sarja. Aluksi vain selailin ja katselin kuvia lehdistä. Hyvin vaikea muistaa mikä olisi se ihan ensimmäinen sarja jonka on lukenut. Ainakin minusta.

raivo_ankka
Seuraa 
Liittynyt10.11.2009

Minä muistan ensimmäisen itse lukemani tarinan: Musta Ritari!

Iskä on lukenut sen minulle pienenpänä niin mont kertaa että oli pakko lukea vielä itse kun opettelin päiväkodin puolessavälissä lukemaan.

Aape
Seuraa 
Liittynyt5.7.2010

Culebran liikenero. Luin sitä kuulemma noin kolmivuotiaana, ja kun opin nelivuotiaana lukemaan, niin tankkasin sitä kuulemma vieläkin ahkerammin. Ja tästä selviää, miksi Rosa on lempipiirtäjäni! Ensimmäinen lukemani sarja oli hänen tekemänsä! Jos ensimmäinen sarjani olisi ollut vaikkapa Dragonlords, pitäisin Cavazzanosta kaikkein eniten. Come on, Don!

-Aape-

Mikael McDonald
Seuraa 
Liittynyt6.5.2011

Muistaisinkin, mutta ei. Olisiko se ollut taskarin 153 (Akun lomamuistot) ensimmäinen tarina. Siinä oli Kumi-Kalle, sen muistan.

Varhaisin muistoni akkarista on että katselin vuoden 2000 tai 2001 kuukausiekstraa, jota lukemaan opittuani tankkasin itseeni lukuisia kertoja.

("Mick McD")

Vierailija

Ei voi millään muistaa ensimmäistä lukemaansa tarinaa... mutta sen on täytynyt olla jokin taskareiden tarina, koska taskareita meillä oli jo ennen kuin meille alettiin tilata Aku Ankka -lehteä. Itselläni Aku-tarinoiden lukeminen (sekä sarjakuvien lukeminen yleensäkin) alkoi nimenomaan taskareista.

Vierailija

En millään pysty muistamaan! Olen lukenut akkareita noin kuusi vuotta, on mahdotonta muistaa niin kauas. Kuitenkin, ensimmäiset minulle tietenkin luettiin kun olin ihan pieni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat