Elämä ja teot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun mielestä on jotenkin typerää että Don Rosan ehdottomasta klassikosta eli Roope Ankan Elämä ja Teot kirjasta ykkösosan uusintapainoksissa on kirjan ulkomuoto ja väritys muuttunut niin radikaalisti. Alkuperäinen kirja oli ruskea ja paksu.

Ehdottomasti painokset pitäis säilyttää samankaltaisina.

Kommentit (6)

Vierailija

Mm´m... Siitäkin ollaan varmasti monta mieltä. Mutta minusta se on ihan hyvä nain. Onhan siinä kuiotenkin alkuperäistä tyyliä säilytetty, koska kokonaisuus on vielä samanlainen kuin ennen. Väritys vain muuttui.

Vierailija

Oli ehkä tosi ekstraa että Rosa teki Roope Ankan elämä ja teot kakkosen. Kummasta tykkäsit enemmän?Itse tykkäsin 2:sta.

Vierailija

Lainaus:
Elämä ja teot

QueenOfTheDawn - 16.09.09 07:24 (ID 343911) Mun mielestä on jotenkin typerää että Don Rosan ehdottomasta klassikosta eli Roope Ankan Elämä ja Teot kirjasta ykkösosan uusintapainoksissa on kirjan ulkomuoto ja väritys muuttunut niin radikaalisti. Alkuperäinen kirja oli ruskea ja paksu. Ehdottomasti painokset pitäis säilyttää samankaltaisina.

Olen samaa mieltä!

Vierailija

Lainaus:
Elämä ja teot

QueenOfTheDawn - 16.09.09 07:24 (ID 343911) Mun mielestä on jotenkin typerää että Don Rosan ehdottomasta klassikosta eli Roope Ankan Elämä ja Teot kirjasta ykkösosan uusintapainoksissa on kirjan ulkomuoto ja väritys muuttunut niin radikaalisti. Alkuperäinen kirja oli ruskea ja paksu. Ehdottomasti painokset pitäis säilyttää samankaltaisina.

Olen samaa mieltä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat