Aku Ankan Juhlakirja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hei!

Nyt se on sitten täällä: Aku Ankan Juhlakirja! Kuulin joskus keväämpänä, että tulisi jonkinlainen juhlakirja Akulle, mutta usko ehti pettää ja luulin sitä vain huhuksi.

Kun ensimmäisen kerran näin kirjan kannen, huomasin että sehän on tehty samalla idealla kuin Mikki Hiiren Juhlakirja. Onkohan noista Juhlakirjoista tullut uusi sarja ja sitä jatketaan aina kun joku merkittävä hahmo täyttää tasavuosia tai samalla lailla kuin Aku? Jos näin on, niin sarja olisi mielestäni todella hieno idea, ja ainakin itse ostaisin aina kun tulisi uusi, koska kirjat ovat hienoja ja mikä tärkeintä, tämän kaltaista kirjaa len toivonut Akusta jo kauan: Useilta huppupiirtäjiltä olisi yksi tarina ja niitä olisi melko paljon.

Ja nyt kysymys jonka haluan kysyä teiltä: Aiotteko te ostaa tämän omasta mielestäni fantastisen kirjan vai jääkö se suosiolla hyllyyn? Itse aion ostaa, en ehkä vielä, koska hinta on jälleen kerran rasite kukkarolle, mutta pitää ostaa sitten divarista halvalla tai toivoa joululahjaksi sitten myöhemmin.

Aaah, en jaksa odottaa että saan sen kirjan käsiini: se on mielestäni aivan nappiosuma!

On teidän vuoro puhua.

Kommentit (14)

Vierailija

Lainaus:
Re: Aku Ankan Juhlakirja

Hermanni 313 - 17.09.09 09:22 (ID 343990) Hienoa! Täytyypi varmaan hommata jostain.;) Mimmoinen on kansi sillä Googlettamalla ei löytynyt:@

Mene katsomaan Aku Ankan nettikauppaa (tämän sivun siis), niin sieltä löydät kannen kuvan uutuuksista. Mielestäni on hieno kansi :)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Aku Ankan Juhlakirja

A.N.K.K.A - 17.09.09 04:46 (ID 344211)
Lainaus:
Re: Aku Ankan Juhlakirja Hermanni 313 - 17.09.09 09:22 (ID 343990) Hienoa! Täytyypi varmaan hommata jostain.;) Mimmoinen on kansi sillä Googlettamalla ei löytynyt:@
Mene katsomaan Aku Ankan nettikauppaa (tämän sivun siis), niin sieltä löydät kannen kuvan uutuuksista. Mielestäni on hieno kansi :)

Cmon Hermanni!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:
Re: Aku Ankan Juhlakirja Hermanni 313 - 17.09.09 09:22 (ID 343990) Hienoa! Täytyypi varmaan hommata jostain.;) Mimmoinen on kansi sillä Googlettamalla ei löytynyt:@

Cmon Hermanni!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Aivan, olen samaa mieltä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Aku Ankan Juhlakirja

cecci - 19.09.09 09:26 (ID 345058)

Lainaus:

Lainaus:

Aivan, olen samaa mieltä.

minäkin olen samaa mieltä

Vierailija

Tjaa.Hieno kansi on totta tosiaan,mutta minäkin taidan jättää sen suosiolla joululahjatoiveeksi. (Pitää säästää siihen bassoon rahaa ! ;) )

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Aku Ankan Juhlakirja

antsu95 - 21.09.09 03:05 (ID 346418)

Tjaa.Hieno kansi on totta tosiaan,mutta minäkin taidan jättää sen suosiolla joululahjatoiveeksi. (Pitää säästää siihen bassoon rahaa ! ;) )

Niin, jälleen kerran Juhlakirja on melko hintavan puoleinen, kun se on täällä nettisivuillakin melko hintava. En edes uskalla katsoa minkä hintainen se on jossain cittarissa.

Mutta ainakin itsellni on se pelko, että siitä tulee nopeasti toinen painos (kuten taisi käydä Carl Barsin joululle kun se oli melko suosittu) ja ainakin itse haluan akkarini ensimmäisinä painoksina enkä toisena. (Taas kerran tulee esille bisnesmiehen tapani.)

Vierailija

En oo kullukkaan!

Oon tosin hetken nukkunut pois näiltä sivuilta, mutta ei kukaan oo ees koulus puhunu tollasesta! Mistä niitä saa?:D

Vierailija

Kannattaisi lukea keskustelun muut kirjoitukset, niin on perillä vähän paremmin missä mennään.

Niitä saa aika monestakin paikoista kuten arvata saattaa kuten vaikka tavarataloista.

Vierailija

No nyt on basso ostettu ja oli aika hintava. (Aku Ankan juhlakirja on siihen verrattuna halpa :D)

No saas nährä löytyykö juhlakirja pukinkontista jouluaattona...;)

Vierailija

Ajattelin toivoa kyseistä nivaskaa joululahjaksi tai hankkia sen AA.fi'n kaupasta, sen verran laadukkaalta kirjalta vaikutti ja kannen listassa oli monia hyviä piirtäjiä :3 Hinta vain on lievästi korkea ... (No, laadusta pitää maksaa!)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat