William ja Noel Van Horn

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Isä ja poika, surkea tarinan teko tulee geeneissä. He ovat outoja tyyppejä, joilla on vielä oudonpia (ja surkeempia) tarinoita.

Kommentit (10)

Vierailija

William on mielstäni melko omatyylinen piitäjä, hän ei ole juurikaan kiinnostunut ruutujen yksityiskohdista, niitä on ehkä liiankin selkeä lukea.

Vierailija

Noh, Hölöpölö! N.Van Horn ei ole hyvä, mutta William on, hänellä on oma tyylinsä! Millä perusteella ne ovat he ovat huonoja?

Vierailija

Mielestäni W. van Hornin tarinat ovat hauskoja ja hänellä on niihin oma tyylinsä. Oletteko huomanneet että kaikkien van Hornin tarinoiden viimeinen ruutu on rinkelissä? :)

Vierailija

Lainaus:
William ja Noel Van Horn

Hölöpölö - 17.09.09 08:49 (ID 344433)

Isä ja poika, surkea tarinan teko tulee geeneissä. He ovat outoja tyyppejä, joilla on vielä oudonpia (ja surkeempia) tarinoita.

Olen aivan samaa mieltä.

Vierailija

Pöh.

William on yksi parhaista piirtäjistä/käsikirjoittajista, Noel tekee enimmäkseen Mikkiä, mutta varmasti joku niistäkin pitää.

Aihe on roskaa, William ei.

Vierailija

Williamhan on hyvä piirtäjä ja kirjoittaja. Häntä ei ehkä palvota kuten Carl Barksia, mutta mitä väliä. Minä pidän hänen tarinoista.

Noel taas on myös joskus hyvä, mutta monet tarinat ovat .... outoja.

Ja muuten, kaikki viimeiset ruudut eivät ole pyöreitä. Katsokaa vaikka AA 40/09. Onhan niitä tapauksia enemmänkin.

Vierailija

Williamhan on hyvä piirtäjä ja kirjoittaja. Häntä ei ehkä palvota kuten Carl Barksia, mutta mitä väliä. Minä pidän hänen tarinoista.

Noel taas on myös joskus hyvä, mutta monet tarinat ovat .... outoja.

Ja muuten, kaikki viimeiset ruudut eivät ole pyöreitä. Katsokaa vaikka AA 40/08. Onhan niitä tapauksia enemmänkin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat