Minkälaisena AA: n foorumien käyttäjänä pidät itseäsi?

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Moikka!

Ajattelin tehä tämmösen, jossa jokainen saa arvostella omaa itseään AA: n foorumien käyttäjänä;)

Itse pidän itseäni kohtalaisena käyttäjänä.

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

No, sanotaan nyt näin, että en ainakaan ole spämmääjä, mutta muuten en osaa kuvata itseäni käyttäjänä.

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Lainaus:
77: n foorumien käyttäjänä pidät itseäsi?

Ankkafani315 - 19.09.09 11:08 (ID 345167) Spämmääjä on käyttäjä, joka läheettelee asiattomia viestejä, joissa ei ole mitään sisältöä, tai muuten vaan hymiöpeittoinen viesti. Viestissä on vaan yksi sana, esim. moi. Spämmääjä voi myös roskata foorumia peittelemällä roskatopiceilla, kuten NGF490 ja aqanq tekivät. Spämmääjä haukkuu toisia, käyttää epäasiallista kieltä jne jne jne.

Vaikka olen ollut AA: n jäsenenä jo kauan, niin silti olen vain kerran painanuta "Ilmoita asiattomasta viestistä"-linkkiä.

Poistaako ylläpito viestin vai miten sen kanssa menetellään, koska sitä viestiä ei ole vieläkään poistettu, ja ilmoituksestani on jo viikko?

Se, että sinua on kehuttu, en ihmettele yhtään, olet yksi parhaimmista käyttäjistä;)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No voin sanoa, että pidän itseäni ainakin rauhallisena ja kilttinä käyttäjänä, joka ottaa toiset huomioon kirjoitaessaan viestejä.

Onhan minua sanottu myös yhtenä parhaimpana käyttäjänä, mutta sehän on toisten mielipide, joka on tietysti kiva kuulla mitä mieltä muut tosiaan minusta ovat.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

En ole ainakaan spämmäri. Joskus vahingossa ehkä tuplapostaan, mutta en sen enempää. Olen ollut käyttäjänä melkein vuoden. Kaksi kertaa olen painanut asiaton viesti painiketta. Olen mielestäni hiukan norm. tasoa korkeammalla oleva käyttäjä. :D

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Pidän itseäni aika asiallisena käyttäjänä ja oikein mukavan oloisena. En kylläkään ole niin aktiivinen, mutta aina kun pääsen koneelle koitan tulla tänne. Että aika keskiverto käyttäjänä pidän itseäni.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat