Pelkäätkö sikainfluenssaa

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Itse en sitä sen kummemmin pelkää, koska en ymmärrä, miksi siitä on tehty niin kauhea meteli joka pikassa.

Ehkä sitä on kehitysmaissa syytä pelätä, mutta länsimaissa, jossa rokotteita, yms lääkkeitä on lähes kaikille, en usko että se olisi tavallista flunssaa kummempi.

Mitä mieltä olette?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Siitä on tehty ihan liian suuri möykkä, koska tavallinenkin influenssa on tappanut enemmän, kuin tuo sikainfluenssa.

Niin, jotkut kehitysmaan asukit varmaan pelkäävät sitä paljon enemmän, kuin tälläiset hyvinvointimaat, kun noita lääkkeitä on. Itse asiassa en pelkää sitä sikainfluenssaa yhtään enemmän, kuin tavallista syysflunssaa, eli en pelkää sitä lainkaan. Jos tulee, niin tulee, sitten ei mahda mitään.

Vierailija

En pelkää sikainfluenssaa. Siitä puhutaan aivan liikaa, silloinhan ihmisille vasta tuleekin sellainen olo, että jos on vain vähän kipeä, niin sitä ajatellaan sikainfluenssaksi. Asia on niin, että jos se tulee, niin pitää vain sairastaa kotona.

Vierailija

Lainaus:
Re: Pelkäätkö sikainfluenssaa

agentti nuuska - 19.09.09 03:27 (ID 345256)

no e
Huhhuh mikä viestin laatu sinulla!

Ja asiaan,en pelkää olenkaan vaikka puolet tämän sivuston käyttäjistä muka sairastuu joittenkin mukaan.Eli aika yleinen tauti tulee olemaan.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Pelkäätkö sikainfluenssaa

ROOPE MCANKKA XD - 19.09.09 05:33 (ID 345404) no en ainakaan haluais sitä mutta en pelkää

Sama juttu.

Vierailija

Sikalenssun kanssa on liioiteltu.

Helsingissä todella sairas poika ja tämän äiti heitettiin ulos taksista kun kuski uskoi pojan sairastavan Sikainfulenssaa.

Varokaa tauteja.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En todellakaan pelkää, koska onhan täällä Suomessa rokotteet. Sitä en kyllä ymmärrä että miksi tästä täytyy iso asia. Enkä kyllä toivo mitään joukkohysteriaa. Se on tietysti asia kehitysmaissa, kun siellä ei ole kunnon terveydenhoitoa.

Vierailija

Sairastettu on ja voin sanoa pelkääville, että ei se ole tavallista flunssaa kummempi. Ja muutenkin possunuhaan sairastuneista vain 1,2% on kuollut.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

1,2 % ei ole vain, vaan mielestäni se on suhteellisen paljon, kun ajattelee..Itse en ainakaan vielä tautia erityisesti pelkää, koska ei Suomessa kovin monella sitä ole vielä ollut.

Vierailija

Pah! Ei siitä Suomessa kovin tappavaa tuu! Kyllä siitä selvii, kun on näitä lääkkeitä ja rokotteita sun muita. En tietenkään halua sikainfluenssaa, mutta mitä sitä nyt pelkäämäänkään?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Pelkäätkö sikainfluenssaa

djlordi - 21.09.09 01:24 (ID 346363)

1,2 % ei ole vain, vaan mielestäni se on suhteellisen paljon, kun ajattelee..Itse en ainakaan vielä tautia erityisesti pelkää, koska ei Suomessa kovin monella sitä ole vielä ollut.

No joo...Onhan se paljon, jos suhteutetaan Suomen vaatimattomaan väkilukuun, mutta maailman kuudesta miljardista ihmisestä 1,2% ei ole kovin paljon. Itse kukin voi laskea paljonko se tekee.

Muutemkin eniten kuolemantapauksia on muistaakseni Australiassa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat