miksi Taikaviitta ole animaatioissa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

miks Taikaviitta ei oo tai en oo ainakaa nähny sitä

Sivut

Kommentit (17)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mä tulin samaan päätelmään kuin mörkömööpeli, eli kukaan ei ole piirtänyt häntä animaatioihin. Olis kyl siistii jos tehtäisiin joku Taikaviitta animaatio, edellyttäisi tietysti että se olisi todella hyvä eikä mikään turhake.

Vierailija

Niin, hyvä kysymys... Olisi kyllä todella mahtavaa jos joku päivä kun olisi leffateatterissa, tulisi mainos missä soisi dramaattista musiikkia, ja näkyisi sankarin viittaa, ja sitten alkaisi iloinen musiikki ja Aku esim. kompastuisi Taikaviitan asussa :D

Joku elokuva Aku Ankasta olisi kyllä kiva! :D Ei oo pitkäään aikaan tullut mitään kunnon animaatio elokuvaa Akusta, eikä varmaan koskaan mitään animaatioelokuvaa, jossa Aku olisi Taikaviitta! :)

Vierailija

Lainaus:
miksi Taikaviitta ei ole animaatioissa

Vince - 21.09.09 11:32 (ID 346355)

Mä tulin samaan päätelmään kuin mörkömööpeli, eli kukaan ei ole piirtänyt häntä animaatioihin. Olis kyl siistii jos tehtäisiin joku Taikaviitta animaatio, edellyttäisi tietysti että se olisi todella hyvä eikä mikään turhake.
Eipä ole kukaan keksinut tehdä.

Vierailija

Ei mitään tietoa!

Ehkä siitä on vaikee keksii animaatiota. Siis sellasta mitä kaikki tykkäis kattoo! You now.... :D :)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Ähm!

- Taikaviitta on italialaisten luomus. Animaatiot tekevät amerikkalaiset. Kaikki amerikkalaiset animaattorit eivät edes tiedä Taikiksesta.

- Taikaviitta luotiin vasta parhaan animaatio/piirroselokuva-aikakauden jälkeen.

Vierailija

Lainaus:
miksi Taikaviitta ei ole animaatioissa

Salwer1st/ - 24.09.09 08:20 (ID 348097) Ähm! - Taikaviitta on italialaisten luomus. Animaatiot tekevät amerikkalaiset. Kaikki amerikkalaiset animaattorit eivät edes tiedä Taikiksesta. - Taikaviitta luotiin vasta parhaan animaatio/piirroselokuva-aikakauden jälkeen.

No asiahan on juuri niin kuin Salwer sen ilmaisi. Mutta kyllä minusta olisi mukavaa, jos tulisi edes yksi kunnon taikis-leffa. Kumpana muuten haluaisitte sen, tietokoneanimaationa vai piirrosleffana?

Vierailija

Onhan Taikaviitasta pc-peli, mutta elokuvasta en tiedä.[/quote]

Kyllä siitä saa pelin vaikka kännyyn, mut animaatio ois kiva.

Vierailija

Taikaviitta olisi aika kiva lisäys noihin animaatioihin. Taikaviittaa ei ole ehkä nähtykkään animaatioissa. Taikaviitta-pelinä on tullut pleikkari 2:selle, itse oon hankkinut sen pelin ja Quack Attack. (PK ja Quack Attack).

Taikaviitta animaatioihin, siis!

-Internetti

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: miksi Taikaviitta ei ole animaatioissa

sählääjä - 10.03.12 02:38 (ID 892068)

ite haluaisin taika viitan elo kuviin

Niin mäkin ihan kauheest.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat