milloin sait sata viestiä täyteen (niille jotka on saanu)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

ite saan viiden minuutin sisällä :)

Sivut

Kommentit (22)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Siitä taitaa tulla kuluneeksi kohta jo vuosi. Sanon tähän nyt, että joulu-tammikuussa tuli yli sata viestiä täyteen. Koskaan en ole kuitenkaan ollut niinkään viestien perään vaan olen itsekkin kokoajan yrittänyt kirjoittaa asioihin, jotka kiinnostavat ja yrittänyt perustella viestejäni. Olen siis alusta lähtien keskittynyt viestien laatuun enkä niiden määrään. Tuo jo osin selittääkin alhaisen viestimäärän täällä oloni aikana, sillä onhan tuosta rekisteröinnistäni kulunut jo 1,5 vuotta.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Lainaus:
Milloin sait sata viestiä täyteen?

"Hiidenkirnu" - 29.09.09 02:41 (ID 350811) Siitä taitaa tulla kuluneeksi kohta jo vuosi. Sanon tähän nyt, että joulu-tammikuussa tuli yli sata viestiä täyteen. Koskaan en ole kuitenkaan ollut niinkään viestien perään vaan olen itsekkin kokoajan yrittänyt kirjoittaa asioihin, jotka kiinnostavat ja yrittänyt perustella viestejäni. Olen siis alusta lähtien keskittynyt viestien laatuun enkä niiden määrään. Tuo jo osin selittääkin alhaisen viestimäärän täällä oloni aikana, sillä onhan tuosta rekisteröinnistäni kulunut jo 1,5 vuotta.

Sama juttu itekki vaan kirjotan viestejä asioihin jotka kiinnostaa ja teen topiceja jotka kiinnostaa.

toissapäivänä taisin saaja täyteen.

Vierailija

Joskus yli vuosi sitten, mutta en kirjoita viestejä vain sen takia, että viestimäärä kasvaa...ja nyt oon 578 viestiä kirjoittanu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat