Liikaa samoja topicceja!

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Onko ketään muuta alkanut ärsyttämään se, kun monet tekevät samoja topicceja päivästä toiseen. Esim kirjoita kielellä, kirjoita hampailla jne...:@

Tiedän, että en minäkään ole AA: n huippukäyttäjä, mutta en pidä sitä, että samoja topicceja tehdään miljoonia.

Tänäänkin olen lukenut varmaan 10 topiccia, jotka ovat matkittuja jostain muusta.

Ymmärrän sen, että jotkut jotka ovat olleet sivuilla jäsenenä vaikka vain muutaman päivän tai muutaman viikon, mutta kun jotkut jo yli kuukauden sivuilla olleet saattavat tehdä näitä "kopiotopicceja".

Kohta tämä foorumi on täynnä turhia topicceja, jotka vain hankaloittavat ylläpitäjienkin, ja muiden käyttäjien sivujen käyttöä.

Samoin jotkut käyttäjät kirjoittavat todella hankalasti luettavaa tekstiä tyyliin "sellaisestatekstistäeisaamitänselvää"

Kyllä kirjoittajan pitäisi tarkistaa teksti suurempien kirjoitusvirheiden varalta jo ennenkuin sen lähettää.

Samoin vastaukset joihinkin viesteihin ovat Esim jos kysymys olisi "Oletko kaatunut polkupyörällä? Niin vastaus saatta pahimmassa tapauksessa olla "E".

Kommentit (12)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Joo, se alkaa ottaa päähän, koska se on turhaa. Ja on myös tylsää lukea joka kerta samantapaisia topicien nimiä. Sori, en kesi enempää sanottavaa. Minä ja ytimekäs tyylini. :$

Vierailija

Kyllä se ärsyttää, vaikka minulta ei ole vielä kopioitukaan yhtään topiccia. (Johtunee siitä, että teen todella surkeita topicceja...) Niin onhan se ärsyttävää, että kun menee vaikkapa pulinoissa sinne ihan viimeisille sivuille niin seltä löytyy kaikenlaisia "miten voi vaihtaa nimimerkkiä" tai "miten voi vaihtaa salasanan" topicceja joita on ollut paljon ennen niitä. Samoin kaikki "kirjoita nenällä-varpailla-leualla" sun muita sen kaltaisia topicceja.

Vierailija

Lisään vielä yhden jutun:

Caps Lockin käyttö...

Välillä pomppaa silmille jokin KOKONAAN ISOLLA KIRJOITETTU TOPIC ja ne ärsyttävät.

Pitäisi perustaa Asiallisten Topicien Tekijät Ry.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tosiaan, aika ärsyttävää kun jotkut käyttää Caps Lockia. Onks heillä joku päteväkin tärkoitus siihen? Epäilen että ei. Mulla ei ainakaan ole tarvettaa huutaa netissä, asiansa voi kertoa sivistyneemminkin.

Vierailija

Lainaus:
Liikaa samoja topicceja!

Vince - 20.09.09 08:42 (ID 346293) Tosiaan, aika ärsyttävää kun jotkut käyttää Caps Lockia. Onks heillä joku päteväkin tärkoitus siihen? Epäilen että ei. Mulla ei ainakaan ole tarvettaa huutaa netissä, asiansa voi kertoa sivistyneemminkin.

Nyt puhut kyllä Vince aivan asiaa!

Vierailija

Lainaus:
Liikaa samoja topicceja!

Vince - 20.09.09 08:42 (ID 346293) Tosiaan, aika ärsyttävää kun jotkut käyttää Caps Lockia. Onks heillä joku päteväkin tärkoitus siihen? Epäilen että ei. Mulla ei ainakaan ole tarvettaa huutaa netissä, asiansa voi kertoa sivistyneemminkin.

Jep, oon nähny tällä sivulla yhen tyypin joka käyttää luultavasti aina capsia.

Vierailija

Niin on myös topiceja jossa valitaan liioista topiceista! Kuten tämä!

PS:Sori saatan kuulosta negatiiviselta,mutta totta

on!

Kisumisun98:in topic relaa!

Vierailija

Lainaus:
Re: Liikaa samoja topicceja!

ROOPE MCANKKA XD - 21.09.09 05:21 (ID 346615) kyllä se ärsyttää.

Juuri niin!

Niitä kirjoita topiceja on aivan hirveästi!

Liian paljon!:Z

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat