Tykkäätkö mämmistä...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

...tai jostain muusta kummasta ruuasta tai juomasta esim. mustasta makkarasta tai glökistä???:)

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Mämmi on hyvää ja samoin glögi! Mustamakkara ei ole mun makuun. Glögiä ryystän sillon kun sitä on, eniten jouluna. Ja pääsiäisenä syön memmaa! :D

Vierailija

Minä tykkään glökistä ja juon sitä aina kun vain sitä ostetaan. Mämmistä tai mustasta makkarasta en pidä

Vierailija

Glögi on ihanaa, sitä kelpaa juoda jouluna! Pääsiäisenä menee mämmi ja suklaamunat, mutta mustamakkara on tosi pahaa!

PS. Tämä olisi sopinut Offiin, mutta olkoot nyt tälläkertaa. ^^

Vierailija

Nam, musta makkara on herkullista.:)

Olen tosin Tampereelta, eihän se mikään ihme silloin...

Mämmistä en hirveästi pidä. Glögi on ihan hyvää, mutta ei sekään ihan makuuni...

Musta makkara on herkkua.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tykkään noista kaikista, jotka aloitusviestissä mainitsit. Glögiä kyllä tulee varsin harvoin juotua, ei edes kerran vuodessa. Mustaa makkaraakaan en ole pitkään aikaan syönyt, mutta mämmiä aina pääsiäisenä.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En todellakaan tykkää mämmistä, ihan karseeta sotkua. Ennemmin nauttisin vaikka suklaamunia ja glökiä, jotka ovat miljoona kertaa paremman makuisia. Mä tykkään myös simasta joka on vielä parempaa kuin glöki - hitsi kun saisi sitä nyt.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itse en tykkää noista kolmesta mustasta makkarasta. Ehkä siitä jäi vain paha maku suuhun silloin pinenä poikana sitä syötyä, kun kävi Tampereella. Mämmi hmm... Sitä tulee syötyä aina Pääsiäisenä, mutta ei silloinkaan paljoa, koska en ole kuitenkaan mikään suuri mämmin ystävä. Sitten tämä jouluinen Glöki, joka on aivan mahtavaa myös kylmänä juotuna. Glökiä on saattanut joskus jäädä pitkäksi aikaa lojumaan kappiin joulun jljiltä, mutta voihan sitä kesälläkin juoda ihan hyvin.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Mustasta makkarasta en pidä. Mutta mämmi ja glögi... menettelee. Glögiä juon vain jouluna, kun taas mämmiä tulee vähän syötyä pääsiäisenä. Mikään näistä ei ole suurinta herkkuani.

Vierailija

No, mämmi ei ole suoraan sanottuna minun makuuni. Pashasta sen sijaan pidän, vaikka suomalaista se ei olekaan. Glöki on IHANAA! Se on parhaimmilaan jouluna, glöki saattelee joulun tunnelmaa, ilman glökiä ei ole joulua. Mustamakkara sen sijaan saa minussa aikaan aivan toisenlaisen reaktion. En voi sietää sitä. En ala haukkumaan mustaamakkaraa täällä, koska se olisi loukkaus niitä kohtaan, jotka siitä pitävät. Ja tiedän että aika moni pitää, varsinkin tamperelaiset, vai ketkä ne nyt oli.

Siinä sanottavani.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat