Miksi Ankallisvisaa ei päivitetä???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miksi???

Kommentit (8)

Vierailija

Aloitusviestiä voisi vähän ehostaa...

Niin, samaa olen minäkin miettinyt, että miksi kummassa Ankallisvisaa ei päivitetä? Se on outoa, tosi outoa! On tylsä vastailla wanhoihin kysymyksiin, mutta enpä tämän takia sitä enää usein pelaakaan.

Mutta luulisin syyksi kiireisyyttä, toimituksessahan on varmasti joskus hässäkkää, eikä siinä nyt oikein ehdi Ankallisvisoja miettiä, kun lehteä pitäisi väsätä ja joskus blogimerkintöjä kirjoitella. Onhan myös muitakin julkaisuja, kuin pelkkä Aku Ankka, kuten esimerkiksi Aku Ankka Ekstra. Senkin tekemiseen vaaditaan aikaa, eikä useat lehdet ihan hetkessä valmistu, ainakaan minä en usko, että valmistuisi. Ja toimituksenhan täytyy vahtia myös näitä sivuja.

Vierailija

Lainaus:
Re: Miksi Ankallisvisaa ei päivitetä???

MillaMagia8 - 21.09.09 06:14 (ID 346687) Aloitusviestiä voisi vähän ehostaa... Niin, samaa olen minäkin miettinyt, että miksi kummassa Ankallisvisaa ei päivitetä? Se on outoa, tosi outoa! On tylsä vastailla wanhoihin kysymyksiin, mutta enpä tämän takia sitä enää usein pelaakaan. Mutta luulisin syyksi kiireisyyttä, toimituksessahan on varmasti joskus hässäkkää, eikä siinä nyt oikein ehdi Ankallisvisoja miettiä, kun lehteä pitäisi väsätä ja joskus blogimerkintöjä kirjoitella. Onhan myös muitakin julkaisuja, kuin pelkkä Aku Ankka, kuten esimerkiksi Aku Ankka Ekstra. Senkin tekemiseen vaaditaan aikaa, eikä useat lehdet ihan hetkessä valmistu, ainakaan minä en usko, että valmistuisi. Ja toimituksenhan täytyy vahtia myös näitä sivuja.

Joo mutta miten ne sitten kerkiää päivitää keskustelun?

Vierailija

Luulisin, että toimitus on nyt lomilla tai sitten heillä vain yksin kertaisesti on niin paljon tekemistä, että he eivät ehdi sitä tekemään.

Vierailija

Varmaan siellä on niin kiire että ne ei yksinkertaisesti ehdi!:D

Voihan syy olla jokin muukin, mutta tämävoisi olla YKSI!:D

Vierailija

Niinpä.. Olisi mukavaa, että sinne tulisi uusia kysymuksiä Ankallisvisaan.. Mutta olen varma, että sinne tulee jahka Toimisto kerkiää :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat