Synnytkö keskiviikkona?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä olen syntynyt keskiviikkona 30.9.1998. Mul on tallessa Aku Ankka joka tuli sinä päivänä.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Öö? Mikä tämän idea on? Otsikossakin on virhe, siinä lukee 'Synnytkö keskiviikkona?',vaikka siinä pitäisi lukea 'Synnyitkö keskiviikkona?', mutta en jaksa niuhottaa.

En tiedä minä viikonpäivänä synnyin.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Otsikko on hieman hassu, nimittäin tarkoitit varmaan otsikoksi Synnyitkö keskiviikkona? Nyt tuo enemmän viittaa, että joku tulee syntymään keskiviikkona.

No pieni virhehhän tuo vain oli. Sitten asiaan. Minäkin olen syntynyt keskiviikko iltapäivällä 22.2.1995. Minultakin löytyy lehti, joka on ilmestynyt samana päivänä kun synnyin. Tuo lehti on jäännyt hyvin mieleeni.

//Teille, jotka ette tiedä oletteko syntyneet keskiviikkona vai ette kannattaisi katsoa vaikka tietokeneen kalenterista, kun siitä pystyy kelaamaan vuosia taaksepäin niin näette oletteko syntyneet keskiviikkona?

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Lainaus:
Synnyitkö keskiviikkona?

"Hiidenkirnu" - 21.09.09 06:48 (ID 346774) Otsikko on hieman hassu, nimittäin tarkoitit varmaan otsikoksi Synnyitkö keskiviikkona? Nyt tuo enemmän viittaa, että joku tulee syntymään keskiviikkona. No pieni virhehhän tuo vain oli. Sitten asiaan. Minäkin olen syntynyt keskiviikko iltapäivällä 22.2.1995. Minultakin löytyy lehti, joka on ilmestynyt samana päivänä kun synnyin. Tuo lehti on jäännyt hyvin mieleeni. //Teille, jotka ette tiedä oletteko syntyneet keskiviikkona vai ette kannattaisi katsoa vaikka tietokeneen kalenterista, kun siitä pystyy kelaamaan vuosia taaksepäin niin näette oletteko syntyneet keskiviikkona?

Niin, otsikko meni pieleen. En oo hyvä kirjottaa nopeesti.

Kroisos -99
Seuraa 
Liittynyt6.7.2009

minäkin olen syntynyt keskiviikkona. tarkemmin sanottuna 31.3.1999. en tiedä onko tuon päivän lehti enää tallessa, mutta uskon. huomasitteko muuten että syntymäaikani kolme ensimmäistä numeroa mudostavat akun auton rekisteri numeron.(:

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En, mulla on sellainen muistikuva että olisin syntynyt sunnuntaina. Mutta en ole ihan varma, täytyy kysyä äidiltä sitä... :s Apua, kamalaa jos mä synnyin sunnuntaina! Se on just se päivä, jota vihaan. :(

Vierailija

muistaakseni synnyin maanantaina

katon kännykän kalenterista

päivä oli maanantai 29.7.1996 (miksei lauantai, mun suosikkipäivä)

rupu
Seuraa 
Liittynyt3.1.2009

Synnyin keskiviikkona. Sen päivän Aku Ankkaa minulla ei ole. :) Kiitos topicin tekijälle,muuten en olisi ikinä katsonut mikä päivä se oli.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat