Ulkomaalaiset käyttäjät

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko täällä nettisivuilla ulkomaalaisia. Jos on, niin ketä?

Kommentit (11)

Vierailija

Minkälaisia ulkomaalaisia käyttäjiä tarkoitat?Meinaan ihan englanninkielisiä tms. tuskin tähän vastaa, suomeksi kun täällä puhutaan (;

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Ulkomaalaiset käyttäjät

Salwer1st/ - 24.09.09 08:13 (ID 348095)

No, Serehän asuu siellä Hollannissa, mutta on kuitenkin suomalainen.

En nyt kyllä äkkää Sheherezaden lisäksi ketään muuta...

Hollannissako? Eikös hän ole sanonut asuvansa Saksassa, ainakin viime vuonna vielä..?

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Ulkomaalaiset käyttäjät

djlordi - 24.09.09 01:55 (ID 348131)
Lainaus:
Ulkomaalaiset käyttäjät Salwer1st/ - 24.09.09 08:13 (ID 348095) No, Serehän asuu siellä Hollannissa, mutta on kuitenkin suomalainen. En nyt kyllä äkkää Sheherezaden lisäksi ketään muuta...
Hollannissako? Eikös hän ole sanonut asuvansa Saksassa, ainakin viime vuonna vielä..?

Hollannissapa hyvinkin. Minä olen näillä sivuilla lukenut hänen sanovansa, että he muuttivat joskus viime joulun alla Saksasta Hollantiin.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Olen puoliksi ranskalainen: isä on Ranskasta, äiti Suomesta, mutta asumme täällä Suomessa, vaikka minä haluaisin asua Ranskassa, mutta en osaa ranskaa.

Vierailija

Mä osaan puhua ranskaa, englantia ja suomea ja olen suomalainen. Lähi sukukin asuu suomessa, niin että itse olen TÄYSIN Suomalainen lähinsuvun kanssa.:D

Vierailija

En tiedä, onko täällä ulkomaalaisia käyttäjiä, jos on eikä osaa puhua suomeen, mietin , että mitä NE tekevät täällä!?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat