Poliisikoira Rex

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, sarja jäi tauolle.(nyyh)

Tietääkö joku milloin se jatkuu?

Entä seraatteko itse sitä?

Jos seuraatte, niin kuka on lempihahmonne?

Minun lempihahmoni oli ehdottomasti Rikchard Moser, mutta nyt lempihahmoni on Christian Böck, ja pidän myös Alex Brantnerista.(harmi, kun Moser kuoli, nyyh)

Poliisikoira Rex on aivan älyttömän hyvä sarja, ja jos ette katso sitä, suosittelisin lämpimästi kokeilemaan sen katsomista, kun sarja jatkuu. Toki voitte katsoa jaksoja myös netistä.

Sivut

Kommentit (40)

On tosiaan sääli, että se jäi tauolle. En tiedä koska jatkuu, mutta olisihan tuo kiva tietää!

Itse seuraan sitä ohjelmaa. Lempihahmoni on tietysti Rex, mutta listaan kuuluu myös Böck ja Brantner.

Vierailija

Seurailin sitä sillä silmällä. Ei tämä sarja koskaan ole suosikeihini kuulunut, mutta ihan ok sarja. Lempi hahmoni/näytteliäni on Rex(Tietty)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tämä kuuluu nykyään mun suosikkeihini, ihan todella hyvä sarja. Voi nälkävuosi, nytkö se meni tauolla? Mulla on jäänyt joitakin jaksoja näkemättä, kun on ollut muutakin tekemistä välillä. :( Mun suosikki hahmot Rex(totkai), Brantner, Böck ja Moser. Tää voittaa kaikki tylsät kotimaiset sarjat leikiten.

Vierailija

Lainaus:
Poliisikoira Rex

Vince - 22.09.09 05:23 (ID 347155) Tämä kuuluu nykyään mun suosikkeihini, ihan todella hyvä sarja. Voi nälkävuosi, nytkö se meni tauolla? Mulla on jäänyt joitakin jaksoja näkemättä, kun on ollut muutakin tekemistä välillä. :( Mun suosikki hahmot Rex(totkai), Brantner, Böck ja Moser. Tää voittaa kaikki tylsät kotimaiset sarjat leikiten.

Aivan.

Vierailija

Kunz on minusta ihan tyhmä.

Uskon, että Poliisikoira Rex jatkuu silloin, kun Capri loppuu. Mikä on teidän mielestä ollut paras jakso? Musta "Romeon kuolema" tai "nelijalkainen enkeli", mutta kaikki jaksot on aina hyviä.

Vierailija

Kunz on minustakin tylsä.

Minun suosikki jaksoni on Moserin Kuolema.

Ja suosikki tyyppini on tietysti Rex tykkäsin myös Moserista. Mutta Rexin jälkeen paras on Böck

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Siis taukoa pitää kestää sellainen kaksi kuukautta. No, pianhan menee. No panic. :) Joo, se Kunz on todella tylsä ukko. Rex ja Böck hakkaavat sen 100-0.

Vierailija

Paras jakso... Se hiljainen huutoko se nyt oli? Se kumminkin mistä siepattiin tyttöjä Praterista! Se oli K.O.V.A.!

Vierailija

Lainaus:
Re: Poliisikoira Rex

Sohvaperuna - 23.09.09 04:43 (ID 347702) Todella mahtava sarja! Poliisikoira Rex jatkuu Subin tietojen mukaan jälleen marraskuun lopulla!

Kiitti, Sohvaperuna, oli tosi kiva tietää, milloin se jatkuu. Harmi, että pitää odottaa niin kauan.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Poliisikoira Rex

cecci - 27.09.09 11:41 (ID 349815) Se jatkuu marraskuun lopulla.

Se oli siis Hurtta_97 : lle.

Vierailija

Sori, että kirjotan näin paljon viestejä, mutta tulee mieleen kaikenlaista...

Siis:

Musta on ihan tyhmää, että ne vaihataa niitä hahmoja koko ajan. Tiesittekö, että Rex ja Leo Graft(oikeuslääkäri) ovat ainoat hahmot,mitkä pysyvät samana koko sarjan ajan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat