kerho

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mä aijon perustaa tästä keskustelusta kerhon. mä päätän ketkä saa liittyy ja ne keille mä sanon et ne on pääjohtajii saa tehä kilpailuja ja kaikkee sellasta. kaikki saa kyl kirjottaa tänne. ne ketkä on kerhossa saa tehdä ''kerho'' nimisen keskustelun. kerhossa uuden keskustelun otsikon pitää olla sellanen että eka siinä on sana kerho ja sit siinä on kerhon nimi. kaikki halukkaat tulee sanoon et haluaa tulla kerhoon. mä päätän ketkä on pääjohtajii. tän kerhon nimi on EMPAN PAULA VANUKKAAT

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

pääjohtaja saa päättää ketkä kaikki pääsee kerhoon , saa tehä kilpailuja , eli siis akikkea mitä omistajakin.

Vierailija

En näe tässä mitään ideaa liittyä, joten en liity ja jos on pakko perustaa kerho nettiin niin websejen avulla saa helposti tehtyä nettisivut.

www.webs.com

(Lasketaanko tämä linkiksi?)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
kerho

Emppa_ - 23.09.09 02:11 (ID 347458) mä aijon perustaa tästä keskustelusta kerhon. mä päätän ketkä saa liittyy ja ne keille mä sanon et ne on pääjohtajii saa tehä kilpailuja ja kaikkee sellasta. kaikki saa kyl kirjottaa tänne. ne ketkä on kerhossa saa tehdä ''kerho'' nimisen keskustelun. kerhossa uuden keskustelun otsikon pitää olla sellanen että eka siinä on sana kerho ja sit siinä on kerhon nimi. kaikki halukkaat tulee sanoon et haluaa tulla kerhoon. mä päätän ketkä on pääjohtajii. tän kerhon nimi on EMPAN PAULA VANUKKAAT

Ihan älytön ja turha topic, koska tällaisista topiceista ei ole mitään hyötyä ja topicissa kehotetaan tekemään lisää turhia topicceja. Hei herätys nyt! Ei foorumi ole sellainen paikka, jonne tehdään jatkuvalla liukuhiihna-tyylillä kasapäin uusia topicceja, joista suurimmalla osalla ei sitten ole mitään merkitystä. Ei keskustelu/topic ole sama asia kuin viesti. Jo pelkästään yksittäisellä viestilläkin on ja täytyykin olla merkitystä sekä sisältöä, niin miten teistä jotkut luulevat, että topicilla ei sitten muka tarvitsisi olla sisältöä ja merkitystä?

Toivon kyllä totisesti, että ylläpito POISTAA jokaisen kerho-topicin, joka tulee tämän topicin aiheuttamana lieve-ilmiönä. Ylläpito töihin nyt vaan, kiitos.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat