The sims

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä topic on varattu kaikenmoisille sims-pelaajille, niin ensikertalaisille kuin vanhoille konkareillekin. Keskustelua sarjan ykkös, kakkos ja kolmososista.

Tarkoitus on siis keskustella aivan vapaasti kaikesta simsiin liittyvästä, hyviä aiheita:

- Parhaat sims-sivut

- Parhaat ladattavien sivut

- Koodit

- Pelit ja ylipäätänsä pelaaminen

Jos nyt näillä päästäisiin alkuun. Rakentavaa keskustelua aiheesta, voitte kertoa myös kokemuksia, hassuja bugeja ja mielipiteenne lisäosista. Jos mieltänne painaa kaiken lisäksi jokin pulma, saatte varmaan täällä vastauksen siihen.

Ja vielä tahtoisin sanoa:

Jos et pidä aiheesta tai topic on mielestäsi turha, kakista ulos mutta älä pilaa aiheesta kiinnostuneiden keskustelua.

Pistän homman nyt käyntiin. Kuinka moni pitää koodien käytöstä? Se on huijaamista mutta joskus kätevää. Tosin pelistä menee nopeasti into.

P.S. Tiedän että Pelit-topic on olemassa. Minusta kuitenkin Sims-pelien suosio on niin laaja että aihe ansaitsee oman topicin.

P.P.S Jos topic vaatii lukottamista, siitä vaan.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Lainaus:
Re: The sims

AgentAg - 23.09.09 06:22 (ID 347888) Saako täällä puhua Sporesta (samoilta tekijöiltä)?

Periaatteessa ei, koska tämä topic on varattu sims-aiheisille keskusteluille.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: The sims

Vanukas - 23.09.09 06:45 (ID 347920)

Mintkä sims pelit teillä on mulla the sims 2

Sims 1 kaikki lisäosat ja sims 3 sekä sims autiosaari.

Vierailija

Minulla on Sims 2, Sims 2 autiosaari, Sims 2 Matkoilla lisäosa ja Sims 3. Ihan parhaita pelejä. Sims 3 on mielestäni paras. Joskus kun on hirveä rahapula, saatan käyttää koodia.

Vierailija

Meillä on kotona The sims 1, lisäreistä superstar, hot date, taikaa ja lomalla. Ykköset on aika surkeita, grafiikka ei ole mitään parasta tasoa.

Kotoa läytyy myös the sims 2, muttei yhtään lisäriä. Koneemme on niin turkasen vanha ettei se pyöritä.

Ajattelin, että jos iskän asuntoon vois tulla parempi kone kuin äitillä on, niin voisin hankkia siihen ehkä sims 3:en. Kuka tietää...

Vierailija

Mulla on the sims 2 ja 11 nlisäosaa (kamasetit mukaan lukien)!:D

Sims 3 olisin ostanu mutta ku kone ei pyöritä sitä ja ku mulla on läppäri nii emolevyy ei voi kuulemma vaihtaa!:O

Oon muuten jääny koukkuu maxmotives koodiin!

Siis tarpeiden-. nosto koodiin!:D

En osaa enää olla käyttämättä sitä, mutta so what!

Sit enb osaa!:)

Pystyykö muuten teini.- simnit tulla raskaiks? Yks mun kaveri VÄITTI et saa mutta en USKO!:(

Paras sims sivu on varmaa Radosims.fi, paitsi että se on just nyt hakkeroitu!:(

Peggysims sitten!:)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: The sims

Vanukas - 23.09.09 06:45 (ID 347920)

Mintkä sims pelit teillä on mulla the sims 2

nii mullakin ja pari lisä osaa ja sims3 joka ei toimi:(:O

Vierailija

Pelaan kakkosta ja kolmosta tosi hyvii molemmat :) mut pidän kolmosesta enemmän ku siinä on vapaanaapurusto. Oon pelannu jo parisen vuotta, mul oli suunnilleen kaikki lisäosat ja pari kamasettii. Tiiän koodeja mut en jaksa luetella niitä :s. Kolmoses kaikki koodit saa näkyviin ku kirjottaa koodi-ikkunaan help :).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat