Onko sinulla vielä Kolmen Caballeron paluu-kirjaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä kysymys kuuluu:Onko sinulla viellä Kolmen Caballeron paluu-kirjaa?Minulla ei koska se ei ole vielä ilmestynyt Omenan suomalaiseen kirjakauppaan.Vastatkaa.Please.

Kommentit (10)

Vierailija

ei ole minullakaan vielä hyllyssäni, harmillista!

Kovasti odotan kyllä sen tupsahtamista kirjakauppoihin,

Rosan tarinat ovat sen merran mieltä kutkuttavaa

luettavaa : )Ihan offtopic, kannattaa ehdottomasti

ostaa Donin piirtelemä Roope Ankan elämä ja teot 1

ja mieluusti myös 2, koska ne ovat oikeasti aivan

huimaavan upeita tekeleitä!

Vierailija

Valitettavasti minullakaan ei ole vielä ko. kirjaa. Kyselin sitä pääkaupunkiseudun kirjakaupoista, mutta ei kuulemma ole vielä tullut kauppaan :( Kumma juttu, kun mainoksissa sanotaan kirjan ilmestyvän jo edellisviikolla. Noh, jahka kirja suvaitsee saapua kauppaan, saan heti omani varauksen ansiosta ;)

----

28.9.09 Olen saanut omani!

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Kirjaa ei näy!

Imperator - 25.09.09 02:38 (ID 348679) Valitettavasti minullakaan ei ole vielä ko. kirjaa. Kyselin sitä pääkaupunkiseudun kirjakaupoista, mutta ei kuulemma ole vielä tullut kauppaan :( Kumma juttu, kun mainoksissa sanotaan kirjan ilmestyvän jo edellisviikolla. Noh, jahka kirja suvaitsee saapua kauppaan, saan heti omani varauksen ansiosta ;)

Kannattaa tilata AA:n kaupasta, kun kerran sieltä näyttää löytyvän. :) Itse ajattelin ostaa sieltä heti kun se on mahdollista. Tosin olishan se kirjakaupastakin ostaminen kivaa.

Vierailija

Se on jo melkein mulla koska siskoni osti sen tänän mulle mutta se tulee kotiin vasta ens perjantaina mut se on mun silti :) :(

Vierailija

En omista kyseistä kirjaa. Pyydän joulupukilta lahjaksi, sillä ostin juuri 9.00€ yhen akkarin tuolta Aku Ankka kaupasta.. Pyydän varmaan pelkästään akkareita & rahaa joulahjaksi :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat