Ihan Mitä Tahansa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tänne voi kirjottaa AIVAN MITÄ TAHANSA PÄÄSSÄS LIIKKUU.

Kommentit (9)

Vierailija

ajattele pois tämän pitäs tavallaan vähentää muitten topicien tekemistä koska tänne saa kirjottaa mistä tahansa niin ei tarvitse tehä uutta joskus puhutaan musiikista joskus suomesta joskus vaikka koko maailmankaikkeudesta mutta sen pitäs ainaki vähentää muitten tekemistä.

Vierailija

Mulla on vähän niinkun se aku ankan taskukirja 1 alkuteoksena. se on itse asiassa isän ja se on kajaanissa. mutta minulle sanottiin että saan sen jos se löytyy.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Ihan Mitä Tahansa

Piivi - 24.09.09 08:40 (ID 348553) Ajattelen juuri miksi tälläinen topic tehtiin.

Samaa mietiskelen minäkin. Eikös Off-Topic aja saman asian? Vai olenko mä hullu? No, ei tälle enää mitään mahda.

Vierailija

Kyllä tämä nyt taitaa olla Off-Topicin kaltainen. Mielestäni emme kaipaa kahta Off-Topicia.

En yleensä tuomitse muiden topiceja näin, joten pyydän anteeksi range osku.

Vierailija

Lainaus:
Ihan Mitä Tahansa

Vince - 25.09.09 11:51 (ID 348586)
Lainaus:
Re: Ihan Mitä Tahansa Piivi - 24.09.09 08:40 (ID 348553) Ajattelen juuri miksi tälläinen topic tehtiin.
Samaa mietiskelen minäkin. Eikös Off-Topic aja saman asian? Vai olenko mä hullu? No, ei tälle enää mitään mahda.

Samaa mietiskelen minäkin. Lukkoon vaan! Kirjota off topiciin.

Vierailija

joo no ei se mittää mun topiceja on kyllä valitettu aika paljo ja toi yks valitti siitä ku en ollu huomannu sen tekemää musiikki topicii ja tein ite semmosen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat