Akun juoru palsta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tänne voi juoruta kaikkea... Mä itse voisin juoruta vaikka Aku aiheisen jutun et mun kaveri on leikannut Aku Ankka lehden kansi kuvan ja laittoi sen kehyksiin ja seinälle. Se kyllä näytti ihan kivalta, mutta mä itse olisin ottanut vaikka siitä kannesta kopion ja laittanut sen siihen kehyksiin.

Kommentit (11)

onninho
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

:(:(

Lainaus:
Akun juoru palsta

hyvis - 25.09.09 02:31 (ID 348674) Tänne voi juoruta kaikkea... Mä itse voisin juoruta vaikka Aku aiheisen jutun et mun kaveri on leikannut Aku Ankka lehden kansi kuvan ja laittoi sen kehyksiin ja seinälle. Se kyllä näytti ihan kivalta, mutta mä itse olisin ottanut vaikka siitä kannesta kopion ja laittanut sen siihen kehyksiin.

Ihan hyvä idea sulta:(:(

Vierailija

Minä olen ottanut kopiot kahdesta Aku Ankan taskukirjan kannesta ja laittanut kehyksiin ja seinälle. Näyttää hyvältä! (Kyseiset akkarit ovat AATK 342 ja 343.)

Vierailija

Minä olen ottanut kopiot kahdesta Aku Ankan taskukirjan kannesta ja laittanut kehyksiin ja seinälle. Näyttää hyvältä! (Kyseiset akkarit ovat AATK 342 ja 343.)

Vierailija

Pieni vinkki: Rosan keräilykuvat ovat aika hienoja seinällä. Itselläni oli tuossa pari vuotta sitten Rosa-kalenteri, kuukauden vaihtuessa leikkasin aina menneen kuvan irti ja länttäsin seinälle. Minulla oli joulukuussa varsinainen galleria! ;)

Vierailija

Vuosisadan juoruja ovat esim: Ankanpoikien isän henkilöllisyys sekä Tuplanollan pääjohtaja(tiedän kuka hän on)mutta Ankanpoikien isää ei oikeastaan kuuluisi tietää, eikä kukaan olekaan keksinyt hänelle mitään hahmoa.

Vierailija

Juorupalsta???

Tuotan varmaan pettymyksen: en juorua. Tai ainakin yritän olla juoruamatta. Se on erittäin ruma tapa.

Ilo-97

Vierailija

Lainaus:
Akun juoru palsta

Ankkafani_315 - 25.09.09 03:59 (ID 348799) Vuosisadan juoruja ovat esim: Ankanpoikien isän henkilöllisyys sekä Tuplanollan pääjohtaja(tiedän kuka hän on)mutta Ankanpoikien isää ei oikeastaan kuuluisi tietää, eikä kukaan olekaan keksinyt hänelle mitään hahmoa.

Ai kuka on Tuplanollan johtaja kuka tietää??+

Vierailija

Olen vastikään löytänyt mummuni ja vaarini mökiltä varmaan kolme- neljäkymmentä akkari lehteä!:)

Ne on TOSI vanhoja ja ne sano että mä saan ne!:D

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
RE: Akun juoru palsta

Ilo-97 - 25.09.09 04:00 (ID 348801) Juorupalsta??? Tuotan varmaan pettymyksen: en juorua. Tai ainakin yritän olla juoruamatta. Se on erittäin ruma tapa. Ilo-97

Sulla on sama periaate kuin mullakin. Joo, se on tosi ruma tapa. Ei siitä ole juoruilun kohteelle mitään iloa, päinvastoin. Se voi rikkoa kaveri- tai ystävyyssuhteen.

Vierailija

Lainaus:
Akun juoru palsta

Vince - 25.09.09 04:27 (ID 348834)

Lainaus:
RE: Akun juoru palsta

Ilo-97 - 25.09.09 04:00 (ID 348801) Juorupalsta??? Tuotan varmaan pettymyksen: en juorua. Tai ainakin yritän olla juoruamatta. Se on erittäin ruma tapa. Ilo-97

Sulla on sama periaate kuin mullakin. Joo, se on tosi ruma tapa. Ei siitä ole juoruilun kohteelle mitään iloa, päinvastoin. Se voi rikkoa kaveri- tai ystävyyssuhteen.

Olisin sanonut täsmälleen samalla lailla. Juoruaminen on todella ruma tapa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat