Kertokaa...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kertokaa mikä on teidän lempi piirtäjänne tai mistä piirtäjästä pidätte eniten. Minä itse pidän eniten tai siis mun lempi piirtäjät ovt Kari Korhonen ja Vichar.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Lainaus:
Re: Kertokaa...

Aku 53 - 26.09.09 10:08 (ID 349149) Näitä keskusteluja on jo liikaa. no itte sanon vaikka Don Rosa, Car Barks, Kari Korhonen ja Vicar.

Oikein Aku 53 näitä on liikaa.

Ja tämä on aika turha kun voi katsoa toisen tiedoista. Mutta paras on Keno Don Hugo Rosa elikkä Don Rosa.

Vierailija

PERUSTELUJA, PERUSTELUJA, PERUSTELUJA! Jotkut ovat vain sanoneet 'Don Rosa', ILMAN perusteluja, vaikka niitä PITÄISI olla! Minun suosikit ovat Heymansit ja Rodriques. Heymansien tyylit yltää Top 3 listaani, koska heidän tyyli piirtää on jotenkin vain niin hieno! Ehkä ne kaulat ja kaikki sellaiset, ankkojen nokat, ne tunnistaa helposti piirtäjien kädenjäljistä. Mainitsin siksi myös Rodriquesin, koska hän osaa piirtää niin hienosti! Joku siinä tyylissä vain viehättää.

En kauheasti pidä sellaisesta piperryksestä, pelkistä nopeista hutaisuista, tai liian lennokkaista tyyleistä, ne eivät minua viehätä ollenkaan.

Vierailija

Älkää enää tehkö näitä tai muuten suutun! Vastaan viimeisen kerran että Carl Barks! Se piirtää niin lennokkaita ja hauskoja kuvia ja sen käsikirjotukset on tosi hauskoja. MUTTA ENÄÄ ETTE TEE NÄITÄ TAI SUUTUN!! Viimeinen varoitus!

Vierailija

Lainaus:
Re: Kertokaa...

AkutykkääIineksestä - 17.10.09 01:57 (ID 361178) Kaikki, lukuunottamatta William Van Horn. Hän tekee pelottavia sarjakuvia!

Joo,sanoisin samoin,kuin sinä,Akutykkääiineksestä.

Vierailija

Näitä on kyllä jo ihan tarpeeksi. Mutta, omat suosikit top 5:

1. Don Rosa

2. Carl Barks

3. William Van Horn

4. Kari Korhonen

5. Vicar

Profiilistakinhan tuo löytyy.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat