Onko teillä Ihastuksen kohdetta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ei oo pakko kertoa kuka se on. Mutta mulla ainakin on. Pyytäisin että kertomuksen missä tapasitte mutta ei ole pakko.

Kommentit (15)

Vierailija

On yks mun luokkalainen! Se on just ihana ja söpö. Ei kovin hyvän näköinen mutta kohtalainen ja ihan sika mukava tyyppi!

Reilu eikä vähättele muita eikä korota itseään paremmaksi kun on.:D

Vierailija

Kelläpä ei olisi?

Yläasteella ykköseni oli oppilas X*. Kahdeksannen luokan tanssitunnilla tajusin hänen koko ihanuutensa. Hän oli luokan ilopilleri, mutten valitettavasti ujouttani kehdannut tehdä mitään ilmaistakseni tuntemuksiani X:ää kohtaan. No, yläaste päättyi ja tiemme veivät eri lukioihin. Tällä hetkellä X on todennäköisesti vaihto-oppilaana Helsingissä. En ole varma.

Koetin kesäloman aikana päästä pettymyksen yli ja onnistuinkin selättämään sen jotenkuten. En kuitenkaan aivan täysin. Mutta nyt lukiossa voin kertoa, että tuntemuksia minussa on herättänyt Y*. Kipinä lähti päätyessämme tekemään yhteistä ryhmätyötä.

*=Nimi muutettu

Vierailija

Ihastuksen kohdetta? Eipä minulla sellaista taida olla, vaikka ujohan minä aina olen (se vaan nyt johtuu todennäköisesti luonteestani.)

P.s. Korjasin edellistä viestiäni, olin siinä nimittäin mennyt vähän sössimään. :@

Vierailija

Mulla on kaks ihastuksen kohdetta ja molemmat meidän koulusta. En ujouttani ole viitsinyt mennä juttelemaan kummallekkaan

Vierailija

no ite mulla oli mutta mää lopetin koska pelkäsin ettää äiti tai isä saa kuulla mutta kyllä mää siitä vieläki tykkään ja se tykkää minusta koska se puhuuu mulle aina ennen tunnin alkua.

Sanoin äitille että se 'varmaan' tykkää musta ja sanoin myös että mää tykään siitä mutta ei se hirveesti reagoinu. Mutta seurustelee en ala vielä kunnolla pitkään aikaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat