Ilkivalta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletko koskaan harjoittanut ilkivaltaa! Kerro miten?Ilkivallan kohteeksi olen kyllä joutunut,toissapäivän:(

Ps:Onko tälläinen keskustelu ollut jo?Sori jo etukäteen jos on...:)

Mun pyörä kivitettiiin!

Itte on pientä ilkivaltaa tehnyt välillä!Ei mitään tonnin vahinkoja sentääs:):@

Kommentit (11)

Vierailija

En ole koskaan harjoittanut ilkivaltaa, koska minusta on todella halpamaista kiusata toista. Yritän aina ajatella mikä minusta itsestäni tuntuisi kiusaamiselta ja kurjalta. Niitä asioita jotka tuntuvat minusta kurjalta en te kaverteillekkaan.

Siksi mulla kai onkin hyviä kavereita!:D

Vierailija

En ole koskaan harjoittanut ilkivaltaa, koska minusta on todella halpamaista kiusata toista. Yritän aina ajatella mikä minusta itsestäni tuntuisi kiusaamiselta ja kurjalta. Niitä asioita jotka tuntuvat minusta kurjalta en te kaverteillekkaan. Siksi mulla kai onkin hyviä kavereita!:D

Joo niin muuten on kun tarkemmmin ajatellee!Ei mun kaverit mulle tuota ilkivaltaa,onneksi näin!

Vierailija

Ilkivalta on ehdottoman väärin. Mielestäni rangaistuksia siitä pitäisi koventaa. Toisen ihmisen omaisuuteen ei käy kajoaminen.

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Viime viikolla oli taas aika lähellä kotiani semmonen tapaus, jossa joku heebo oli sytyttänyt kerrostalon pihalla olevan rakennuksen, jossa oli toisessa päässä pyörävarasto, ja toisessa päässä oli roskakatos tuleen, ja läheisen kerrostalon seinässä oleva ovikin oli syttynyt tuleen katospalosta aiheutuneen kuumuuden takia.

Aika idiootti täytyy olla, jos ei ton parempaa tekemistä ole:@

Vierailija

En ole ikinä harrastanut ilkivaltaa enkä tule koskaan sellaista tekemään. Sen verran hyväsydämisen jokainen pitää olla, ettei tee ilkivaltaa. Monet nuoret, ketkä tekevät ilkivaltaa, haluat varmaan kokea hetkellisen jännityksen tunteen, mutta voi kärsiä siitä "hyvästä tunteesta" pitkään. Ei kannata kokeilla mitään ilkivaltaa!

Vierailija

Kaverin kaa spray maali pullolla yritettiin maalata paikkakunta kylttiä. Sit mentiin mehtään ja siel sytytettiin sprayta palaa. Jäi kunnon musta läntti sinne ;)

Vierailija

Mun yks 'kaveri' on aivan hullu, se hajotti kerran liikkatunnilla lenkillä tahallaan ikkunan ja kerran se ''vahingossa'' lämäs kiekon koulun ikkunaan. Ja se tekee muutenki kaikkee se kiroilee ja puhuu kröhömm juttuja. Eli se ei oo mun kaveri. Ite en harrasta ilkivaltaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat