Ruotsinlaivat.

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Iltaa,

Tuli mieleen tehä tämmönen topic, jossa on keskustelua ruotsinlaivoista, esim mikä laivoista on suosikkinne, mitä teette laivalla yms;)!

Minun henkilökohtainen suosikkini on Silja Symphony/Serenade, sillä nehän ovat sisaralukset, eli täysin identtiset.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

No Siljallahan on parhaat laivat mutta en nyt tiiän yhtään nimiä. yleensä vaan istun ja kuuntelen musiikkia.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Onhan niissä oma tunnelmansa, ja tällaiset risteilyt ovat ulkomaanmatkojen suosikkimuotoni. Ei lentokoneita, rantalomailua, vierasta ruokaa & siitä johtuvia vatsaongelmia, merisiilejä, pitkää kotimatkaa tai liian pitkää lomaa.. Viimeksi olin kesäloman lopulla Viking Linella Ruotsissa. Tykkään enemmän Siljasta, mutta ne oli kaikki jo varattu.

Meidän oli tarkoitus mennä koulun kanssa kakkosristeilylle Ruotsiin, mutta ilmeisesti se ei onnistu, kun kaikki on jo varattu täyteen: / Nooh, abiristeily sitten.

Vierailija

Laivalla on minusta mukavin mennä ulkomaille, ei pitkiä matkoja istuen autossa, lentokoneessa tai junassa. Silja on myös minun suosikkini. Viimeksi olin laivalla Silja Serenadella. Käytiin päivä Tukholmassa.

Vierailija

Laivalla tykkään pelata hedelmä pelejä. Voitin tämän kesän risteilyllä n. 35 euroa!:D

laivan kannella on ihanaa kanssa ja ravintolat on ihania.

Silja Serenade on mun lemppari. Siellä oli pora altaita ja uima altaita. siis niiku kylpylä!

Rakastan istua hytin ikkunassa ja katsella merta'

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Viimeksi kun olin muutaman kaverini kanssa laivalla, niin satoi aika rankasti, ja tuulesi kovaa, niin vesipisarat tekivät aika kipeää, kun ne tulivat kovalla vauhdilla päin näköä, se oli hauskaa;)!

Tuleeko joillekkin huono olo myrskyllä?

Itse en ole ollut kovin pahassa myrskyssä, mutta sen verran laiva kuitenkin viimeksi keinui, että olo oli aika kamala.

Vierailija

Juuh, minunkin suosikkini on M/S Silja Symphony. :) Se on tosiaan tuon Serenaden identtinen sisaralus, mutta Symphony on hieman nuorempi, ja tuo Serenade tuntuu jo hieman nuhjuisemmalta. Mutta jos Ruotsiin lähden, hyppään kyllä kumpaan tahansa noista laivoista ;)

Laivalla kyllä piisaa kaikenlaista puuhaa. On kävelykatu, on matkamuistomyymälöitä, on peliluolia (jess!), on minigolfia... en edes oikein osaa nimetä kaikkea sitä, mitä puuhaan laivalla.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Ruotsinlaivat.

range osku - 27.09.09 08:40 (ID 349708)

Minä kyllä pidän enemmän lentokoneista kuin laivoista.

Minäkin pidän enemmän lentokoneista kuin laivoista. :D

Lainaus:
Re: Ruotsinlaivat.

Imperator - 27.09.09 11:35 (ID 349808)

Juuh, minunkin suosikkini on M/S Silja Symphony. :) Se on tosiaan tuon Serenaden identtinen sisaralus, mutta Symphony on hieman nuorempi, ja tuo Serenade tuntuu jo hieman nuhjuisemmalta. Mutta jos Ruotsiin lähden, hyppään kyllä kumpaan tahansa noista laivoista ;)

M/S Silja Serenaden valmistusvuosi on 1990 ja M/S Silja Symphonyn valmistusvuosi on 1991, joten Serenade on kylläkin nuorempi.

Lainaus:
Ruotsinlaivat.

Hermanni 313 - 26.09.09 08:46 (ID 349688)

Minun henkilökohtainen suosikkini on Silja Symphony/Serenade, sillä nehän ovat sisaralukset, eli täysin identtiset.

No hieman ehkä pilkunviilausta, mutta eroja on:

-Silja Serenaden komentosillan päässä on erilaiset ikkunat

-Aurinkokansien lattiamatot. Serenadella vihreät, Symphonyllä siniset.

-Savupiipussa Symphonylla hylkeen silmä on kokonaan sininen

-Joitakin logoja on eri kohdissa laivojen kyljessä

-Serenade kulkee Suomen lipun alla ja Symphony Ruotsin.

Minä taas pidän enemmän M/S Silja Serenadesta ja jos Tukholmaan lähden niin ei minulle ole niinkään väliä, että kummalla niistä matkustan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat