Kirja/Elokuva

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ajattelin tehdä tämmöisen topicin koska olin jo tehnyt 'Minkälaisia kirjoja luette?' topicin mutta sinne ei kukaan näy enään kirjoittelevan. Siis tänne voi kirjottaa elokuvista ja kirjoista arvostella niitä.Jos tämmöinen topic oli jo pyydän antteksi jo etukäteen.

Kommentit (4)

Vierailija

Rakastan lukemista ja niistä puhumista joten tekemäsi topicci on minun makuuni! Kiitos siitä.

Kirjat: Tykkään fantasioista, mutta jos alku on tylsä saatan kyllästyä koko kirjaan ennen kuin alkaa kunnolla tapahtua. Henkilöiden pitää olla mielenkiintoisia. Monissa kirjoissa päähenkilö on syrjitty ja ujo josta sitten jonkin tapahtuman kautta tulee äkki todella tunnettu ja suosittu tyyppi. Kulunut juoni, mutta okei. toimiva.

Parhaita kirjoja joita olen lukent ovat: Hobitti eli sinne ja takaisin, Anna- sarja, Beverry Hills, tallijengi- sarja, täyttä laukkaa- sarja, noita siskot ja paljon muuta!

Lempielokuviani ovat; Titanic, Miss Kovis, Bondit, Mamma Mia, Olipa kerran... elokuvat, Peter Pan (näytelty) ja Tuulen viemään sekä Scarket- sarja joka on jatkoa 4h kestävälle Tuulen Viemää elokuvalle.:D

Vierailija

Mun lempparikirjat on vanhanaikasia romaaneja ja niitä mä luen tosi paljon, varsinkin jos ne on pitkiä! Leffamaku vaihtelee aina vanhoista mykkrainoista animaatiohin.

Vierailija

Lasken tuon oikeastaan kannustukseksi joten voi ilmaista oman mielipiteeni ja makuni. Luen enimmäkseen fantasiaa ja kaikenlaisia elokuvia tulee katottua. Muuten oon ajatellu ruveta lukemaan Sherlock Holmeseja. Onko ne hyviä kirjoja?

Elokuvista suosikkejani ovat Taru Sormusten Herrasta trilogia (Extended Edition), Titanic, Harry Potterit ja KAIKKI FANTSIA/SEIKKAILU.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat