TÄH!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä vähän turha mutta kuin menin nimeltä:ÄLÄ KERRO MITEN TEHDÄÄN HYMIÖITÄ tai saat minut perääsi.Kuin minä kirjoitin viestin siinä luki otsikkona:Nostoviesti ja muissakin oli samallailla vaikka sellaisi että otsikko heti vaihtuu.AUTTAKAA!!!!

Kommentit (7)

Vierailija

Jopa topicissa Haluaisitko Ankkoihin lisää sellaisia joissa kerrotaan Roopen nuoruudesta siinä olo myös otsikkona:Roopen nuoruus ja qqq22.TOSI IHMEELLISTA!!!

Vierailija

Ongelmasi johtuu siitä, kun vastataan viestiin, niin silloinhan siinä tulee edellisen otsikko. Jos minä laittaisin otsikoksi vaikka ''Päläpölö'' Ja seuraava rupeaisi vastaamaan viestiin, niin hänhän painaa minun viestistäni ''vastaa viestiin'' painiketta. Ja jos joku on kirjoittanut sen otsikon vaikka sivulla 2, ja vastaat sivulle 5. Niin edellinen on voinut vastata viestiin sivulta 2.

Toivottavasti minun selityksistäni oli apua. ,mutta nyt turha topic LUKKOON

//Ja Kolmas Caballero, äläpäs spämmäile lyhyillä, ja sisällöttömillä viesteillä. Pidetäänpäs sivusto puhtaana.

Vierailija

Viestikentän yläpuolella on "Viestin otsikko" ja sen alapuolella on tekstiä tai valkea paksu viiva.

Klikkaat sitä, pyyhit ylimääräiset pois ja kirjoitat mitä haluat!

Vierailija

Lainaus:
Muokkaan otsikkoa.

fuge - 27.09.09 01:42 (ID 349952) Viestikentän yläpuolella on "Viestin otsikko" ja sen alapuolella on tekstiä tai valkea paksu viiva. Klikkaat sitä, pyyhit ylimääräiset pois ja kirjoitat mitä haluat!

Juuri näin, fuge.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aivan turha topic, koska tämä on aivan liian suppea omaksi topicikseen. Tällaiset asiat pitäisi kysyä Off-Topicissa tai Nettisivut-osion Usein kysyttävät kysymykset -topicissa.

Mutta ongelmasi johtuu todellakin siitä mitä basistin mokoma jo selittikin.

Lukkoon vain tämäkin topic!

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat