Koulu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä voi yleisesti puhua koulusta ja/tai siihen liittyvistä asioista. Sori jos tällainen topic jo on. En itse ole löytänyt.

Voit kertoa esim;lempiaineesi, tylsimmän opettajasi, vihaamasi aineen tai mitä tahansa mitä keksit koulusta!:D

Kommentit (13)

Vierailija

Lemppariaine: ATK ja tuo kuvis sanotaan vaikka. Kuvis on kivaa kun siinä voi tehdä oman siis oman näkemyksen tietystä aiheesta. ATK: ssa taas voi olla koneella. Näin nörttinä(lol) olen sitä mieltä.

Inhokkiaineet: Äikkä, matikka, YLT (paitsi silloin kun piirretään luontojuttuja.

Lemppariope: Oma ope. Tutuin (kylläkin koulumme tiukin;))

Vierailija

Lempiaineeni top3: Hissa, Köksä, Kuvis,

Inhokkiaineeni top3: Englanti, Kemma, Matikka,

Lemppariope: Oma luokkis

Inhokkiope: Liikan ope

;)

Läksyjä: Liikaa

Koulupäivät: Liian pitkiä

Jaksot: Liian pitkiä

Reppu: Liian painava

Lemppariruoka koulussa: Kalakeitto

Inhokkiruoka koulussa: Lähes kaikki muu

Vierailija

Itse pidän hirveästi; äikästä, hissasta ja enkusta

Inhoan matikkaa

inhoamani opettaja: ei kukaan

Tukkään melkein kaikesta koulussa (paitsi matikasta) mutta olen jo kyllästynyt alakouluun. Haluaisin jo yläkouluun, koska veljeni on kertonut että siellä on paljon kivempaa!

Just tolleen kun Imperatorn teki! Eli keksikää lisää mihin vastaatte. Mun alotuksessa on vaan esimerkkejä! Mutta hauskaa kun vastaatte! Jatkakaa samaan rataan!:D

Vierailija

Lempi aine: liikka ja kuvis

Tylsin aihe: matikka

Pöljin opettaja: kaikki meijän koulun opettajat

eikä meillä saa tehä mitää koulussa ku on sellanen ope joka keksii koko ajan lisää sääntöjä XD

Vierailija

Keskiarvo n.9

Tyhmää! Hissan läksynkuulustelusta tuli sitten 7puoli, eli huonoin mitä oon ikinä saanut kaikista mahdollisista. Huonoin oli kyllä -8, ja sekin oli vain hieman parempi mutta silti... Tuli kyllä enkun kuulustelusta 10, että ees joku hyvä numero tänään.

Sitten oli ruokana hernerokkaa (:@), mistä en pidä yhtään ja oli pisin mahdollinen päivä viikosta. Että silleen...

Vierailija

Miksi (melkein) kaikki inhoaa matikkaa? Se on mun lempi aine kuviksen lisäksi.

Inhokki aine: Puukäsityö

Tylsin aine: Fysiikka ja kemia

Lempiopettaja: Kuviksen ope

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Lempiaineeni: Liikunta ja matiikka

Huonoin / tylsin aine: Uskonto

Huonoin opettaja: Ei kukaan

Paras opettaja: Kaikki

Paras kouluruoka: Broilerinugetit ja riisi

Huonoin kouluruoka: Pinaattikeitto (Onneksi meidän koululla lopetettiin sen teko, kun melkein kukaan ei tykännyt siitä, ja ruokaa jätettiin niin paljon syömättä. ;))

Huonoin koetulos (minulla): 8½

Paras koetulos (minulla): 10

Haluaisin opiskella jo nyt atk:ta ja kotitaloutta, mutta ne tulevat vasta yläasteella.. :) Tänä lukuvuonna tulee (ehkä) todistukseen keskiarvo, ja kaikista aineista numerot.

- Tapsa

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat