Kerro vitsi.

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Moi.

Ehkä turha, mutta saatta nostaa suupielet korviin, sekä piristää päivää;)!

Täällä saatte kertoa vitsejä.;)

Miksi Ruotsalainen otti kauppaan tikapuut mukaan?

~koska hinnat olivat korkealla:)!

Sivut

Kommentit (141)

Vierailija

Lainaus:
Mutta mistä se kuuli mitä ne kysy?

Hyvä pointti. Ehkä sillä oli tulkki, joka viittoi sille. Tässä seuraava:

Kolme miestä oli päätynyt taivaan portille. Kaikki olisivat halunneet taivaaseen, mutta Pyhällä Pietarilla oli kiire, joten hän totesi: "Se, joka teistä on kokenut raaimman kuoleman pääsee taivaaseen.". Ensimmäinen mies alkoi kertoa kuolintarinaansa:

"Olin juuri tullut töistä kotiin, kun näin että asuntoani oli myllätty. Päättelin siis asunnossa käyneen murovarkaan ja aloin heti etsiä tätä. No, enpä löytänyt, joten menin parvekkeelle tupakalle. Ja mitä silloin näinkään! Siinä se murtovaras roikkui parvekkeen reunalla. Aloin hakata hänen käsiään nyrkeillä, mutta koska hän ei pudonnut niin otin vasaran avuksi. Lopulta kaveri putosi, mutta kuin ihmeen kaupalla selvisi hengissä. Sitten hain pakastimen, jonka nakkasin hänen niskaansa ja siihen se varas sitten kuoli. Myöhemmin kaduin tekoani ja ammuin itseni."

"Aika raakaa." totesi Pietari. "Mutta kuullanpas vielä ne kaksi muuta tarinaa. Toinen mies kertoi:

Olin sauhuttelemassa parvekkeellani, kun liukastuin ja putosin alas. No, onneksi sain jonkun parvekkeen reunasta kiinni. En kuitenkaan ehtinyt roikkua kauan, kun joku idiootti tuli takomaan käsiäni. Lopulta menetin otteeni ja putosin. Onneksi putosin pusikkoon ja selvisin, mutta sitten se sama idiootti paiskasi pakastimen päälleni ja kuolin."

"Raakahan tuokin oli, ei käy kieltäminen." Pietari tuumi. "Mutta kuunnellaanpa viimeinenkin tarina." Kolmas mies alkoi kertoa:

"Kuvitelkaapas tätä...Olen piilossa kylmässä pakastimessa ja..."

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Kerro vitsi.

Budjettivaje - 27.09.09 05:00 (ID 350114)
Lainaus:
Mutta mistä se kuuli mitä ne kysy?
Hyvä pointti. Ehkä sillä oli tulkki, joka viittoi sille.

se on vaa vitsi ei sitä tarvii tajuta kunnol

Vierailija

Turkulainen katselee autokaupassa uutta Nissania. Kauppias tulee ja sanoo: "Tämä tässä on oikein hieno malli. Se on Sunny."

Turkulainen katsoo kauppiasta ihmeissään ja kysyy:

"Ai onk tää mun ny?"

Kertokaa jos ette tajunneet.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat