Millaisen puhelimen omistat?

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Moi.

Täällä voi kertoa millaisen puhelimen omistaa, sekä onko se hyvä vai huono.

Minä aloitan: Minulla on Nokia 7100 supernova, ihan ok peruspuhelin, jossa ei ole paljoa ominaisuuksia, mutta soittaa pystyy, ja viestejä voi lähettää.

Täällä voi myös pälistä kaikkea puhelimiin liittyvää.:);)!

Kokonaisarvosana: 8:)!

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Tämmönen

-2megapixeliä

-liuku näyttö

-kamera ja video kamera

-salama

-radio

-voi tehdä oman soitto äänen

-1peli

-bluethoot en käytä

-maailman kello

Vierailija

Morjens!

Mulla on Nokia 6210 navigator. Hyvä puhelin. Sisältää omnaisuuksia joita on lähes joka (nykyajan) puhelimessa.(puheleminen,viestin lähetys,soitin,radio,kamera,muistikorttipaikka,usb-liitin) Arvosana siinä 8 ja 9 välissä. :)

Vierailija

Minulla on joku Samsungin liukukansipuhelin joka on liila.

Siinä on:

Kamera ja videokamera

Muistikorttipaikka

Täydet turvatoimet (Aina kun yrittää mennä minnekään niin kysytään salasana)

6 peliä

Radio

Sanelin

Kuvaleima ja kuvankäsittely ohjelma

Maailmankello

Bluetooth

Ja kaikkea sen tyylistä.

Arvosanaksi annan 10-.

Vierailija

Mulla on nokian 3161 simpukka perus kamaa

plussaa on

+ aukasunappi

+ isonäyttö

+ on kamera, radio, muistikorttipaikka ja soitin

miinusta on

- surkea en tykkää yhtään simpukoista (enää)

- liian huono kamera

Onneksi saan syys lomalla uuen kännykän tähtäimes on nokian xpressmusic 5610 liukuva ja budjetti on korkeintaan 200 euroa yhestä liikkeestä lähtis 160 eurol

Vierailija

Itselläni on Nokia 5000-d2. Vihreä väriltään. Kamerassa on vain 1,3 megapikseliä, mutta kyllä se tekee.

Muutenkin minulle riittää puhelin, jossa on kaikki perusominaisuudet.

Vierailija

Nokia e75. WLAN,internet radio,3.2 megapikselin kamera,4gt muisti kortti,navigaattori,liukuva QWERTY-näppäimistö,flash-tuki,videopuhelu,edessä kamera,pdf ja metallinen takakansi.

Vierailija

Itselläni on Nokia 6555, joka on simpukkapuhelin. Alussa oli neljän gigatavun muisti, ja sitten ostettiin muistikortti, ja nyt siinä on yhteensä kahdeksan gigatavun muisti. Tänään meinasi hajota, kun putosi metristä lattialle ja kansi aukeni vähän, sieltähän paljastui vaikka mitä! En siis tarkoita sitä, jonne lannan SIM-kortti vaan se lähti se toinen... No en minä osaa selittää. Se puhelimeni on nyt varmaan jotakin 2 ja puoli vuotta vanha.

~DD, tuplasti Tuplanollaa!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat