Jotkut rekisteröityy tänne mutta ei tee mitään

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

eikö ookkin tylsää:(:s(h)(6)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Lainaus:
Re: Jotkut rekisteröityy tänne mutta ei tee mitään

tonnikala313 - 28.09.09 02:18 (ID 350344) Älä valita.Asia ei tule muuttumaan! :@

Näin se on.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Re: Jotkut rekisteröityy tänne mutta ei tee mitään

Vanukas - 28.09.09 02:50 (ID 350368)

Alkaa tää asia vaan vähän hermostuttaa koska sitten olis täällä jo paljon enemmän keskusteluita

Eivät kaikki käyttäjät halua keskustella. Jotkut voivat rekisteröityä vain vaikka pelaamisen takia. Ja votkut kai sitten huvikseen, kun eivät tee mitään.

Vierailija

Kyllähän se on aika tylsää, kun osa vaan rekistöröityy, eikä tee mitään.. Tulee turhaan niin paljon Ankkaprofiileja, mutta turha on valittaa!! Ihmiset vain tekee niin, valitan..

Vierailija

Minä teen ainakin viestejä. Vaikkapa yksi käyttäjistä oli rekistöröitynyt vuosi sitten ja oli tehnyt vasta yhden viestin. Minä tekisin hänenä ainakin viestejä, minä yritän tulla aktiivisimmaksi käyttäjäksi mutta pitääähän täällä pitää hauskaakin.

Vierailija

Onhan se aivan turhaa,kun jotkut lähettelee turhia viestejä,sillä vaikka olisi kuukauden päästä 3500 viestiä ei se paljon auta sellaisilla viesteillä.

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Re: Jotkut rekisteröityy tänne mutta ei tee mitään

Da arskour:

Mitä hittoa se on teiltä pois? Keskittykääpäs vain niihin omiin viesteihinne.

Juurikin näin.

Mitä se teille kuuluu? Olette ymmärtäneet ihan väärin - foorumeilla ei ole tarkoitus kasvattaa viestimäärää vaan päinvastoin; täällä kuuluu puhua asiaa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat