Erikois taidot--------------------------->>>

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä erityis taitoja sinulla on?

Mulla ehkä voltti kaikissa muodoissa,niin maassa kuin veteen.

Mutta voltit oppii harjoitelemalla!

Sitten olen hyvä piirtämään!Luokan paras pojista!

Sitten olen tosi nopea kirjoittamaan koneella!

Muita erikois-taitoja ei ole!

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Tottahan minäkin rummuilla osaan soittaa hyvin, vaikka olenkin "itseoppinut", eli en käy mitään erillistä koulua vaan soittelen ihan muuten vaan milloin missäkin. Minulla kun ei vielä ole omia rumpuja.

Kyllä minäkin piirtää osaan, kuullemma luokan paras, vaikka en pärjääkkään Vaa_rille, tai oikeastaan jo lahjakkaalle Aku Ankan taskukirjalle.

Pitänee vain ruveta piirtämään ahkerammin ja harjoitella.

No, autot ovat aina olleet osa minua, en koulussakaan saa niitä päästäni, ärh! Vaikken niistä paljoa tiedäkkään, niin silti tykkään jutella niistä. Siinä vaiheessa kun kerron moottorin toimivuudesta, tai autonmerkeistä, niin luokkalaiset ovat pudonneet kärryiltä jo aikaa sitten.

Että semmosta : D.

Vierailija

Olen mestari NHL- pleikkaripeleissä, olen erityisen hyvä säästämään rahaa, ja minulla on kyllä hyviä kuvis- taitoja. Tiedän myös todella paljon jääkiekosta, varsinkin NHLstä. Olen oikeastaan kävelevä jääkiekkosanakirja!

Vierailija

Hhmmmm...... Niin no osaan kait piirtää kohtuullisen hyvin, ja hallitsen myös ilmaisutaitoja ja kirjoittamista yms. näyttelemistä. Olen myös minäkin aika säästeliäs, ja osaan organisoida asioita, esim. missä järjestyksessä luen kokeisiin/per asia. Ja sitten olen aika avulias ja kärsivällinen ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat