Re: Pidätkö halloweenista??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

tää taitaa olla aika tyhmä topic, mut haluun tietää!

ite oon hulluna halloweenii, ja aina ku se on tulossa, alan suunnitella koristeita ja ruokaa ja asua halloween juhliin! ja täällä voi jakaa halloween ideoita. mul on halloween vihko, mihin kirjotan juhlien suunnittelusta ja muusta. sitä on kiva lukea.:D viime vuonna en löytäny kaupoista kurpitsaa, ni koversin paprikan. toimi hyvin! :D

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Pidän. Melkein lempi juhla! Pyöräilen pimeitä paikkoja ja pidän jännityksen yllä ja karkn kerääjin vaklaaminen on mahti hommaa.

Mutta tämä keskustelu on aivan väärässä paikasssa pitäs olla pulinoissa.

Vierailija

Suomessa ei edes kuuluisi juhlia halloweenia. Meillä juhlitaan pyhäinmiestenpäivää.

Toivottavasti halloweenista ei tulevaisuudessakaan tehdä virallista juhlapäivää Suomessa. Pelkkää amerikkalaisten humpuukia muutenkin.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Pidätkö halloweenista??

Budjettivaje - 29.09.09 12:10 (ID 350746) Suomessa ei edes kuuluisi juhlia halloweenia. Meillä juhlitaan pyhäinmiestenpäivää. Toivottavasti halloweenista ei tulevaisuudessakaan tehdä virallista juhlapäivää Suomessa. Pelkkää amerikkalaisten humpuukia muutenkin.

Totta puhut!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Pidätkö halloweenista??

Budjettivaje - 29.09.09 12:10 (ID 350746) Suomessa ei edes kuuluisi juhlia halloweenia. Meillä juhlitaan pyhäinmiestenpäivää. Toivottavasti halloweenista ei tulevaisuudessakaan tehdä virallista juhlapäivää Suomessa. Pelkkää amerikkalaisten humpuukia muutenkin.

Niinhän se on.

Vierailija

Miksi tuossa otsikossa pitää olla Re?

Re:Pidätkö halloweenistä? Kyllä varmaan olisi voinut ottaa tuon Re jutun pois.

Kaihan tätä voisi kysyä Off-Topicissa? Ainakin luulen että olisi kannattanut, ennen kun aloittaa tekemään tämmöisen topicin. Mutta voin olla väärässä, niinkuin yleensä.

Mutta vastaan. Minä en ollenkaan pidä halloweenistä, vihaan sitä yli kaiken. (6)

Vierailija

I LOVE HALLOWEEN! Sehän on pian tulossakin. Juhlimme kaverini kanssa AINA halloweenia. On halloween kurpitsakaiverrus kisa, koristeita ja JOSKUS Kakku ja muffinsseja. Ja Budjettivaje, en ole OLLENKAAN samaa mieltä kanssasi. (6) (h)

Vierailija

Lainaus:
Pidätkö halloweenista??

Shinon - 29.09.09 04:02 (ID 350898)

Miksi tuossa otsikossa pitää olla Re?

Re:Pidätkö halloweenistä? Kyllä varmaan olisi voinut ottaa tuon Re jutun pois.

Kaihan tätä voisi kysyä Off-Topicissa? Ainakin luulen että olisi kannattanut, ennen kun aloittaa tekemään tämmöisen topicin. Mutta voin olla väärässä, niinkuin yleensä.

Mutta vastaan. Minä en ollenkaan pidä halloweenistä, vihaan sitä yli kaiken. (6)

siinä on re, koska laitoin siihen re. ihan yhtä hyvin voisi kysyä, miksi pipareja koristellaan tai miksi jouluna pidetään tonttulakkia. tää meni vahingossa väärään osioon, enkä laittanut sitä off- topicciin, koska offi on jo muutenki niin pitkä. enkä tajuu, miks kaikki ain herppaa, ku joku tekee uuden topicin eikä laittanut sitä off- topicciin. ite ainaki tykkään selailla topicceja, ja kirjotan niihin, jos haluan kirjoittaa, enkä selaa offia, ja katso onko siellä mitään kiinnostavaa. menisi vähintään 2 tuntia selata offi loppuun. en jaksa sitä !!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat