Vuoden tulokas 2009

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Sain idean Vuoden käyttäjä 2009, sekä Vuoden nimimerkki 2009-topiceista.

Eli kaikessa yksinkertaisuudessaan: Tässä äänestyksessä on tarkoitus löytää se aikavälillä 1.1.2009-31.12.2009 rekisteröitynyt käyttäjä, joka on Aku Ankan nettisivujen toiminnassa aktiivisin ja ansioitunein. Toisin sanoen tätä voisi myös kutsua Vuoden läpimurto 2009-äänestykseksi.

-------------------------------------------------

Ohessa kuusi seikkaa, jotka on huomioitava ääntä annettaessa:

1. Äänesi saajan tulee olla EHDOTTOMASTI rekisteröitynyt aikavälillä 1.1.2009-31.12.2009 (klo 20: 59). Äänen hyväksymistä ei edes harkita muuten

2. Äänesi saavan käyttäjän tulee olla lähettänyt VÄHINTÄÄN 10 viestiä. Tässä säännössä voidaan tapauskohtaisesti joustaa.

3. Itseään ei saa MISSÄÄN TAPAUKSESSA äänestää!

4. Äänestysaika alkaa tämän viestin lähettämisajasta eteenpäin aina 31.12.2009 kello 21.00 saakka.

5. Mutta koska edellä mainitulla aikavälillä voi vielä rekisteröityä lukuisia hyviä käyttäjiä, niin äänen vaihtaminen on sallittua, kunhan se tapahtuu selkeästi. Esimerkkinä:

Käyttäjä Y:"Ääneni saa käyttäjä X"

ja myöhemmin

Käyttäjä Y: "Ääneni saa käyttäjä B"

Ei siis noin.

Vaan näin:

Käyttäjä X : "Äänestän käyttäjä Y:tä"

...myöhemmin...

Käyttäjä X : "Haluaisin vaihtaa ääneni saajaa.

Entinen ääni: Käyttäjä Y

Nykyinen ääni: Käyttäjä B"

Mieluiten tuolla jälkimmäistä tapaa vastaavalla systeemillä. Näin säästyy äänenlaskennan kannalta tärkeää aikaa.

6. Äänestää saa kuka vain Aku Ankan nettisivuille rekisteröitynyt käyttäjä.

------------------------------------------------

Seuraavat kolme seikkaa huomioimalla äänestyksestä tulee mielekkäämpi meille kaikille:

1. Jokaisella käyttäjällä on YKSI ääni, joka annetaan VAIN JA AINOASTAAN YHDELLE HENKILÖLLE! Useampaa ihmistä ei voi äänestää.

Jokainen ääni vastaa YHTÄ PISTETTÄ. Esimerkiksi tällainen ei ole sallittua:

Käyttäjä X : "Annan käyttäjä Y: lle 4 pistettä ja käyttäjä B: lle 2 pistettä."

Tämä huomio voi vaikuttaa turhalta, mutta niin vain täällä seikkailee henkilöitä, joille tuo pitää erikseen mainita.

2. Älä vihjaile, pohdi tai muuten epäsuorasti ilmoita äänesi saajaa. Jos kerrot jotain, kerro se selvästi.

3. Käyttäjät, jotka ovat ehdokkaana äänesi saajaksi, saa ilmoittaa, kunhan teet sen selvästi.

------------------------------------------------

PÄIVITETTÄVÄ ÄÄNESTYSTILANNE

Viimeisin päivitys 23.12 klo. 16: 59

20 ääntä: Budjettivaje

8 ääntä: Vaa_ri

2 ääntä: Shinon, Pap_pa, One Piece

1 ääni: Imperator, Mr Roope Ankka, -DonaldDuck-, Ben380, Santtu99

(4 ääntä: tonnikala313, äänet hylätty tonnikala313: n pyynnöstä)

Sivut

Kommentit (102)

Vierailija

Vois olla pap_pa kun hän oli tuolla vuoden 2009 käyttäjä äänestyksessä.

Mutta en ole hänessä mitään muista parempaa.

Vierailija

Pap_pa,Aku35 ja butjettivaje ovat ehdolla!

Laitan myöhemmin päätöksen.

Perusteet:

Pap_pa on asiallinen ja turisee asiaa!

Butjettivaje on asiallinen seka hauska!

Mr.Roope Ankka: samat perusteet kuin Butjettivajeella,eli olet asiallinen!

Shinon:Aika mukava!

Tällä hetkellä kyllä valitsisin butjettivajeen..!

Mutta katsotaan mitä tuleman pitää:)

Äänestys tilanne on 1.Pappa(yksi ääni)

Vierailija

Läheltä liippasi arvauksesi Hermanniseni.

Tämä on nimittäin toinen topicini. Ensimmäinen on Hahmot-osiosta löytyvä Ankat olympialaisissa. Miksi?!-topic (anteeksi mainostaminen).

Päivitin tuota ensimmäistä viestiä. Siihen tuli vähän asiaa, siitä miten äänestyksestä saa sujuvamman ja muutakin juttua äänestyksestä yleensä.

Niin ja totta kai kiitoksia ehdokkuksistanne tonnikala313 ja Hermanni313. Vannon ja vakuutan, että olisit Hermanni oma ehdokkaani, jos täyttäisit 1. äänestyskriteerin.

Omat ehdokkaani ovat muuten alustavasti Mr Roope Ankka ja Shinon.

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Vuoden tulokas 2009

Budjettivaje - 29.09.09 11:12 (ID 350710) Läheltä liippasi arvauksesi Hermanniseni. Tämä on nimittäin toinen topicini. Ensimmäinen on Hahmot-osiosta löytyvä Ankat olympialaisissa. Miksi?!-topic (anteeksi mainostaminen). Päivitin tuota ensimmäistä viestiä. Siihen tuli vähän asiaa, siitä miten äänestyksestä saa sujuvamman ja muutakin juttua äänestyksestä yleensä. Niin ja totta kai kiitoksia ehdokkuksistanne tonnikala313 ja Hermanni313. Vannon ja vakuutan, että olisit Hermanni oma ehdokkaani, jos täyttäisit 1. äänestyskriteerin.

Kiitoksia kovasti!!!!;):);):):)!

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Tuonne ohjeistukseen voisi lisätä sellaisen itsestään selvän asian, että itseään ei saa äänestää.

Minä en tiedä vielä, ketä äänestän. Jos äänestän. ;)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Vuoden tulokas 2009

tonnikala313 - 29.09.09 08:06 (ID 350689) Pap_pa,Aku35 ja butjettivaje ovat ehdolla! Laitan myöhemmin päätöksen. Perusteet: Pap_pa on asiallinen ja turisee asiaa! Aku 53 on aktiivinen sekä asiallinen. Butjettivaje on asiallinen seka hauska! Mr.Roope Ankka: samat perusteet kuin Butjettivajeella,eli olet asiallinen! Tällä hetkellä kyllä valitsisin butjettivajeen..! Mutta katsotaan mitä tuleman pitää:) Äänestys tilanne on 1.Pappa(yksi ääni)

En ole tulokas. sorry

Vierailija

Lainaus:

tonnikala313 - 29.09.09 08:06 (ID 350689) Pap_pa,Aku35 ja butjettivaje ovat ehdolla! Laitan myöhemmin päätöksen. Perusteet: Pap_pa on asiallinen ja turisee asiaa! Aku 53 on aktiivinen sekä asiallinen. Butjettivaje on asiallinen seka hauska! Mr.Roope Ankka: samat perusteet kuin Butjettivajeella,eli olet asiallinen! Tällä hetkellä kyllä valitsisin butjettivajeen..! Mutta katsotaan mitä tuleman pitää:) Äänestys tilanne on 1.Pappa(yksi ääni)

En ole ikävä kyllä tulokas. :(

Vierailija

Lainaus:

tonnikala313 - 29.09.09 08:06 (ID 350689)

Pap_pa,Aku35 ja butjettivaje ovat ehdolla!

Laitan myöhemmin päätöksen.

Perusteet:

Pap_pa on asiallinen ja turisee asiaa!

Butjettivaje on asiallinen seka hauska!

Mr.Roope Ankka: samat perusteet kuin Butjettivajeella,eli olet asiallinen!

Shinon:Aika mukava!

Tällä hetkellä kyllä valitsisin butjettivajeen..!

Mutta katsotaan mitä tuleman pitää:)

Äänestys tilanne on 1.Pappa(yksi ääni)

Kiitos kovasti äänestä minulle : DD. En minä silti

mikään tulokas sentään ole. Kevään aikanahan minä tänne olen rekannut.

Vierailija

Voisin äänestää ehkä tonnikale313:mea Tulokkaaksi.?!

Muuten mikä on minun rekisteröitymis päivä kun en näe sitä itse?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Vuoden tulokas 2009

Pap_pa - 29.09.09 02:39 (ID 350810)
Lainaus:
Re: Re: Vuoden tulokas 2009 tonnikala313 - 29.09.09 08:06 (ID 350689) Pap_pa,Aku35 ja butjettivaje ovat ehdolla! Laitan myöhemmin päätöksen. Perusteet: Pap_pa on asiallinen ja turisee asiaa! Butjettivaje on asiallinen seka hauska! Mr.Roope Ankka: samat perusteet kuin Butjettivajeella,eli olet asiallinen! Shinon:Aika mukava! Tällä hetkellä kyllä valitsisin butjettivajeen..! Mutta katsotaan mitä tuleman pitää:) Äänestys tilanne on 1.Pappa(yksi ääni)
Kiitos kovasti äänestä minulle : DD. En minä silti mikään tulokas sentään ole. Kevään aikanahan minä tänne olen rekannut.

Anteeks kaksois posotus mutta olet rekisteröitynyt 2009 vuonna

Vierailija

Toivoisin hartaasti, että itse kukin edes vilkaisisi ensimmäistä viestiä. Siinä on hiukan suosituksia siitä, miten äänestää.

Mutta siis äänestystilanne näyttää tällä hetkellä tältä:

Äänestystilanne 29.9 klo. 17: 14

1. 1 ääni: Pap_pa, tonnikala313

P.S

Jokainen vuonna 2009 rekisteröitynyt käyttäjä laskettaneen tulokkaaksi tässä äänestyksessä Pap_pa.

P.S.S

Ja Aku53 voisi lukea äänestysohjeita topicin ensimmäisestä viestistä. Äänensaajasta epäsuorasti mainitseminen on epäsuotavaa. Olet syyllistynyt tähän "rikkeeseen" jo kahdesti. Lasken silti tonnikala313:lle menevän äänesi.

P.S.S.S

Olen pahoillani, jos olen antanut äänestysohjeiden vaalimisella itsestäni natsipoliisi-kuvan, mutta tämä on ensimmäinen tekemäni äänestys ja haluaisin sen sujuvan juohevasti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat