Sarjakuvat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täälä on keskustelua kaikista sarjakuvista, mutta ei mieluiten Aku Ankasta. Kyllä Aku Ankasta saa keskustella, mutta ei mielellään.

Mun lempi sarjakuvat(aku ankan lisäksi) on: Karvinen, Witch ja Viivi&Wagner. Kertokaa jos teillä on samoja!

PS. En tiedä onko tämä turha. Toivottavasti ei.

Sivut

Kommentit (32)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mä en viitsi kommentoida tuohon, että onko tämä tämä turha ketju vai ei. En jaksa aina nipottaa. Tykkään enemmän keskustella rauhallisesti ja sivistyneesti.

Mun lemppari sarjakuvat ovat Akkrin lisäksi Asterix, Batman, X-Men, Piko & fantasio, Lucky Luke ja B.Virtanen. Asterix on siksi toiseksi paras koska niissä on todella hyvät tarinat, piirrokset ja hahmot. Batman taas on jokaisen (tai melkein kaikkien) jännityksestä tykkäävän pojan tai miehen suosikki, koska siinä on hurjat hahmot ja jännät juonet. X-Men kanssa mulla on melkein sama juttu kuin Batmanissä, se on aika siisti sarjkuva jossa on samaten hurjat hahmot, mutta juoni on ajoittain samalla sekä jännä että humoristinen. Piko & fantasio on sekä viinhdyttävä että jännä sarjakuva, ja itse päähahmot ovat mun suosikkihahmoni. Lucky Luke on myös ok, sillä päähahmom Lucky Luke on hauska ja nokkela selvittäessään rikoksia ja Daltonit ja jotkut toisetkin hauskat saavat repeämään nauruun.

B.Virtanen taas on helppo perustella, loistavaa työpaikkahuumoria. Ja tietyt hahmot, kuten itse B.Virtanen ja Murikka ovat hauskoja. Päähahmon poika Markokin on aika hauska, "Äiti anna mun ämpäri. Ei vanha hiekkaämpärini, vaan mp3-soittimeni".

Siinäpä nyt kamalasti tekstiä, jos joku vaikka jaksais lukea. ;)

Vierailija

Heko hee!Minun parhaat sarjakuvat on Aku Ankan lisäksi:Väiski ja kumppanit ja Asterix.Muita ei ole mutta silti Aku Ankka on paras!!!

Vierailija

Nostan tämän topicin, koska on noussut muutama uusi sarjakuviin liittyvä topic.

Juu minun lempisarjoihini kuuluu mm.

Tinti

Tex Willer

Korkeajännitys

Lucku Luke

Asterix

Tarzan

ja tietenkin Aku Ankka.

-Mefisto, jo vuodesta 08-

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mä olen viime aikoina alkanut tykkäämään Tintistäkin, viimeksi mulla oli kirjastosta lainassa kaksi niistä. Toisen nimeä en muista nyt, kerron myöhemmin jos olen saanut sen mieleeni. Toinen oli joka tapauksessa Tintti kuun kamaralla, joka oli tosi hyvä. Tintti ja Haddock ovat todella hyviä hahmoja. Haddock... heheh... kun hän suuttuu, niin sen kyllä huomaa. ;):D

Viimeksi mulla oli lainassa myös tuo Kolmen Caballeron paluu, joka luonnollisesti oli todella hyvä sarjiskirja ja sai todella hyvän huomion, sitä tuli luettua aika ahkeraan.

Vierailija

Akkarin lisäksi pidän Karvisesta sen huumorin takia,

Asterixista ja Obelixista hauskoja tarinoita ja hauskat kuvat kun Gallialaiset antaa turpiin roomalaisille sotilaille. Siinä oikeastaan mun lempparit.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Nyt mä olen alkanut tykkäämään myös Jere -sarjakuvasta, jossa mielestäni on kiva piirrostyyli ja vitsit osuvat hermoon. Siinä myös kivat hauskat hahmot, joista parhaat ovat Jere, Jeren kaveri Ringo, Jeren äiti ja Saara (Jeren tyttöystävä).

Jere itse on mun suosikkihahmoni, sillä sen kommentit ja vitsit ovat hassuja.

Vierailija

Lainaus:
Sarjakuvat

Vince - 09.03.11 01:55 (ID 722220) Nyt mä olen alkanut tykkäämään myös Jere -sarjakuvasta, jossa mielestäni on kiva piirrostyyli ja vitsit osuvat hermoon. Siinä myös kivat hauskat hahmot, joista parhaat ovat Jere, Jeren kaveri Ringo, Jeren äiti ja Saara (Jeren tyttöystävä). Jere itse on mun suosikkihahmoni, sillä sen kommentit ja vitsit ovat hassuja.

Sittenhän meitä on ainakin kaksi sillä minäkin pidän Jerestä.

Minä luen Eniten Akuja mutta luen pljon muitakin sarjakuvia esim. Lakki lukea en todellakaan muista miten tuo kirjoitetaan :D Jereä välillä Baby Bluessia ja aika usein Asterixia.Siinä on sitten ne parhaat.Akuja olen lukenut eniten Lakki lukeja kaikista vähiten en oikeastaan yhtään kokonaista tarinaa mutta ne vaikuttavat todella kivoilta :D.

--Aksu Is Carl Barks Fani Forever--

Vallu
Seuraa 
Liittynyt9.9.2015

Piirtääkö kukaan omia sarjakuvia? Onko joku joskus tehnyt niitä ryhmässä kaverien kanssa?

Itse olen tehnyt yhteensä 189 sivua sarjakuvaa (meni tunti laskea kaikki). Olen tehnyt sarjakuvia viimeiset kolme vuotta ja edelleen jatkuu. Aina välillä olen suunnitellut suuriakin projekteja, mutta ei ihan toiminut. Nyt on taas iso sarjisprojekti meneillään eikä oikein tiedä että mitä siitä tulee.

Lisätietoa täällä: https://quisolcomics.wordpress.com/

Talvi on tulossa, syksy on jo tullut.

Nostalginen fantasiaropekartta: https://imgur.com/a/URc3j

Valtiopelin uusi mutta karkea kartta: https://imgur.com/a/JabOo

Mix313131
Seuraa 
Liittynyt26.6.2016

Olen kokeillut, mutta ei sujunut kovin hyvin. Joten joudun tyytymään "asiantuntijan" rooliin, jos haluat niin katsoisin mieluusti sarjakuviasi.

Pahinta uusissa kirjoissa on se, että vanhoja ei ehdi lukea.
Opiskelemme historiaa oppiaksemme, että emme opi historiasta mitään.

A.N.K.K.A
Seuraa 
Liittynyt5.3.2016

Minulle iskee ain n. Puolen vuoden välein sarjakuvainto, jonka vallassa piirrän useimmiten 4-5 sivua ihan juonellisia tarinoita. Viimeisimmän projektini huumorisarjakuvan suunnittelussa aloitin eilen. Olen huomannut, että biologian ja maantiedon tunnit ovat erityisen inspiroivia, minun bilsan ja mantsan vihot on aina täynnä pieniä ja isoja piirroksia.

Joulu tulee...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat