Menopelinne?

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Iltaa, teki mieli tehä tämmöne, jossa saa kertoa millä kulkee koulu/työmatkat yms.;)

Voit kertoa autosta, moottoripyörästä, moposta tai polkupyörästänne;)

Minä ajan Tunturi polkupyörällä:)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Lainaus:
Re: Menopelinne?

Da arskour - 29.09.09 06:06 (ID 351031) Katsos, niin minäkin juuri Tunturilla tai bussilla.

Minä menneskelen kävvellen.

Vierailija

No meen tie haaraan montana pyöräl ja siitä wolksvaakken merkkisellä taksil kouluun muutan ajalen kotona mopolla.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

No tämähän vaihtelee ihan sään, vuodenajan ja jopa mielialan mukaan, mutta pääsääntöisesti omalla autolla. Toisinaan kun bensan hinta hirvittää, saatan mennä bussilla tai pyöräillen, joskus jopa kävellen (koulumatkani on siis n. 15 kilsaa). Viimeinen ei yleensä ole vaihtoehto, mutta joskus on pakko.

Vierailija

Katos katos Hermanni! Ai et sulla on Masai? Meinasin joskus hankkia kunhan kortin saan mut pitää viel kahtoo sitä. Ehkä ostan mankin ( ihan viritys syistä ;) ). Joo mulla on taas tätä maailman kuulua kiinalaista mallia nimittäin mun mopo on Fude 110 cc crossi.

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Minäkin menen joskus linja-autolla, mutta e3n tykkää mennä sillä, koska ne ovat melkein aina aivan täynnä, ja sittenkun joutuu istumaan siellä ikkunan vieressä, niin jolu mummo tulee istumaan siihen käytäväpaikalle, ja sitten kun pysäkki, johon pitäisi mennä, lähestyy, painan nappia, ja aion nousta, niin pysäkki menee ohi, ennen kuin mummo ehtii nousta paikaltaan;)!:)!

Vierailija

Kuljen koulumatkani yleensä pyörällä, näin syksymmällä ja ilmojen kylmentyessä bussila. Vapaa-ajan vietän pyörällä kruisaten.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat